Německá automobilka Audi podle nejnovějších informací chystá elektrického nástupce svého spalovacího sporťáka Audi R8. Spojila na to své síly s chorvatským Rimacem.
A i když to je poměrně čerstvá zpráva, tak toho o chystaném elektromobilu Audi RS e-tron, který vesměs kopíruje koncept e-tronu PB18, víme celkem dost. Do vínku dostane čtyři elektromotory, 95 kWh baterii a dojezd až 480 kilometrů. Z nuly na sto by se stroj měl dostat za 2,5 sekundy a spekuluje se i o možnosti bezdrátového nabíjení.
Jeho výroba by měla začít v roce 2023/2024, a to v továrně Böllinger Höfe v německém Heilbronnu, tedy tam, kde Audi začne v roce 2020 vyrábět e-tron GT. Známá je i cena, ta by se měla pohybovat okolo 200 000 eur, což je v přepočtu na českou měnu 5 170 000 korun.
zdroj: Electrive
Německá automobilka Audi podle nejnovějších informací chystá elektrického nástupce svého spalovacího sporťáka Audi R8. Spojila na to své síly s chorvatským Rimacem.
A i když to je poměrně čerstvá zpráva, tak toho o chystaném elektromobilu Audi RS e-tron, který vesměs kopíruje koncept e-tronu PB18, víme celkem dost. Do vínku dostane čtyři elektromotory, 95 kWh baterii a dojezd až 480 kilometrů. Z nuly na sto by se stroj měl dostat za 2,5 sekundy a spekuluje se i o možnosti bezdrátového nabíjení.
Jeho výroba by měla začít v roce 2023/2024, a to v továrně Böllinger Höfe v německém Heilbronnu, tedy tam, kde Audi začne v roce 2020 vyrábět e-tron GT. Známá je i cena, ta by se měla pohybovat okolo 200 000 eur, což je v přepočtu na českou měnu 5 170 000 korun.
zdroj: Electrive