Akce Toyota Víkend v číslech: 144 prodaných aut, bodovaly hybridy

Martin Skořepa

Společnost Toyota zveřejnila výsledky celorepublikové akce „Toyota Víkend“, která proběhla během uplynulé soboty a neděle, tj. 25. a 26. března 2017.

Během tohoto víkendu přišlo na prodejny autorizovaných partnerů značky přes 1 700 návštěvníků. Největší zájem měli lidé o Toyoty Yaris a Auris, u kterého si téměř třetina zákazníků vybrala model s hybridním pohonem. Zaujal i nový crossover C-HR a RAV4, u které se pro hybridní variantu rozhodlo dokonce 60 procent lidí.

„Uplynulý Toyota Víkend přinesl skvělé výsledky napříč všemi nabízenými modely a i díky tomu věříme, že se nám povede dosáhnout našeho cíle pro měsíc březen. Tím je tisíc uzavřených zákaznických objednávek, což bude historický rekord za dobu působení značky v Česku,“ komentoval aktuální výsledky Martin Peleška, ředitel Toyota Central Europe-Czech.

Sledujte nás v Google Zprávách

Autor článku

Martin Skořepa - Redaktor

Odjakživa fandím pokroku technologií, nejen ve světě mobilních zařízení a automobilů. Bez chytrých a užitečných inovací je život jako bez vína, žen, nebo vy víte čeho.


Komentáře


Nejnovější články