Očekávání kolem letošní události Tesla Investor Day byla nemalá. V první řadě se spekulovalo o tom, že se dozvíme nějaké detaily ohledně slibované nové elektrické platformě pro elektromobily nové generace. O technice, která má přinést levnější elektromobil na trh od Tesly. Jenže nakonec je to spíše zklamání.
Elon Musk je známý tím, že často a velice ochotně slibuje něco, co pak nedodrží. Svým způsobem to zdůvodňuje tím, že pomocí těchto mnohdy nereálných termínů dokáže „věci urychlit“, protože se pak zaměstnanci upínají k termínu, který by se měl stihnout, než kdyby prokrastinovali s vědomím, že mají na všechno „více času“.
Jedním ze slibovaných je elektromobil Tesla Model 2, který by měl pomoci americké automobilce v dosažení 20 milionů vyrobených elektrických aut ročně, a to do roku 2030. Tesla již vyvíjí novou, elektrickou platformu, která má být jednak technicky vyspělejší, ale také mít nižší výrobní náklady.
Čtěte také: Udržitelná energetika? Musk odhalil tzv. Master Plan 3, který by měl vidět každý
Spekulovalo se, že Musk na poslední akci představí detaily ohledně chystané nové elektrické platformě, u které mají být výrobní náklady poloviční. Jenže se tak nestalo, tedy dozvěděli jsme se akorát to, že Tesla postaví příští Gigafactory v Mexiku, kde bude vyrábět „next-gen vehicle“ – tedy pravděpodobně právě očekávanou levnější Teslu Model 2.
Nová elektrická platforma Tesly (New Generation Vehicle – pozn. redakce) má mít mnohem lepší efektivitu a také snížit výrobní náklady. Firma uvedla, že proklamované vozidlo nové generace ji pomůže ve 40% snížení výrobní stopy v továrně a 50% snížení nákladů. Nic dalšího jsme se však zatím nedozvěděli.
Očekávání kolem letošní události Tesla Investor Day byla nemalá. V první řadě se spekulovalo o tom, že se dozvíme nějaké detaily ohledně slibované nové elektrické platformě pro elektromobily nové generace. O technice, která má přinést levnější elektromobil na trh od Tesly. Jenže nakonec je to spíše zklamání.
Elon Musk je známý tím, že často a velice ochotně slibuje něco, co pak nedodrží. Svým způsobem to zdůvodňuje tím, že pomocí těchto mnohdy nereálných termínů dokáže „věci urychlit“, protože se pak zaměstnanci upínají k termínu, který by se měl stihnout, než kdyby prokrastinovali s vědomím, že mají na všechno „více času“.
Jedním ze slibovaných je elektromobil Tesla Model 2, který by měl pomoci americké automobilce v dosažení 20 milionů vyrobených elektrických aut ročně, a to do roku 2030. Tesla již vyvíjí novou, elektrickou platformu, která má být jednak technicky vyspělejší, ale také mít nižší výrobní náklady.
Čtěte také: Udržitelná energetika? Musk odhalil tzv. Master Plan 3, který by měl vidět každý
Spekulovalo se, že Musk na poslední akci představí detaily ohledně chystané nové elektrické platformě, u které mají být výrobní náklady poloviční. Jenže se tak nestalo, tedy dozvěděli jsme se akorát to, že Tesla postaví příští Gigafactory v Mexiku, kde bude vyrábět „next-gen vehicle“ – tedy pravděpodobně právě očekávanou levnější Teslu Model 2.
Nová elektrická platforma Tesly (New Generation Vehicle – pozn. redakce) má mít mnohem lepší efektivitu a také snížit výrobní náklady. Firma uvedla, že proklamované vozidlo nové generace ji pomůže ve 40% snížení výrobní stopy v továrně a 50% snížení nákladů. Nic dalšího jsme se však zatím nedozvěděli.