Propadák by od čínského předního technologického giganta Xiaomi očekával asi jen málokdo. Ovšem představit elektrické vozidlo bez předešlých zkušeností v oboru určitě notnou dávku odvahy vyžaduje. Xiaomi se to ale bohatě vyplácí. O automobilovou prvotinu je obrovský zájem.
Stačilo pouhých 24 hodin od uvedení a výrobce sdílí se světem neskutečná čísla. Za toto období si u něj vůz objednalo 88 898 zájemců. O informaci se Xiaomi podělilo skrze domácí sociální síť Weibo. Spolu s uvolněním modelu SU7 na trh se po Číně otevřelo několik dealerství. Výrobce zájemcům doporučuje využít možnosti zkušební jízdy ve svém okolí.
Server CNEV Post ovšem před takovými optimistickými čísly varuje. Ta mohou zahrnovat nejen potvrzené, alespoň částečně uhrazené objednávky (v Číně se jim přezdívá velké objednávky), ale součástí mohou být i rezervace s uhrazenou vratnou zálohou. Ty se označují jako „malé objednávky“ a mohou být ze strany zájemce anulovány.
Čtěte také: Xiaomi už chystá druhý elektromobil. Má se jednat o velké SUV
Xiaomi má ale podle všeho trochu odlišné postupy od běžných místních prodejců. Zájemci při objednávce skládají zálohu ve výši zhruba 700 dolarů. Odesláním začne běžet týdenní lhůta po kterou si zákazník může svůj nákup rozmyslet. Například Tesla při objednávkách šanghajských Modelů 3 a Y požadují nevratnou zálohu ve výši 150 dolarů.
Podle stále vysokých čísel se tak zdá, že zákazníci příliš nerozhodní nejsou a své objednávky rušit nechtějí. Do včerejší půlnoci prý automobilová divize přijala pouze 469 případů zrušení rezervace včetně požadavků na úpravu konfigurace. Denně se prý na každé pobočce objeví 90 až 120 zájemců o testovací jízdu. Pořadníky se tak rychle plní a ne všichni fanoušci budou moci za volat vozu usednout ve tentýž den.
Propadák by od čínského předního technologického giganta Xiaomi očekával asi jen málokdo. Ovšem představit elektrické vozidlo bez předešlých zkušeností v oboru určitě notnou dávku odvahy vyžaduje. Xiaomi se to ale bohatě vyplácí. O automobilovou prvotinu je obrovský zájem.
Stačilo pouhých 24 hodin od uvedení a výrobce sdílí se světem neskutečná čísla. Za toto období si u něj vůz objednalo 88 898 zájemců. O informaci se Xiaomi podělilo skrze domácí sociální síť Weibo. Spolu s uvolněním modelu SU7 na trh se po Číně otevřelo několik dealerství. Výrobce zájemcům doporučuje využít možnosti zkušební jízdy ve svém okolí.
Server CNEV Post ovšem před takovými optimistickými čísly varuje. Ta mohou zahrnovat nejen potvrzené, alespoň částečně uhrazené objednávky (v Číně se jim přezdívá velké objednávky), ale součástí mohou být i rezervace s uhrazenou vratnou zálohou. Ty se označují jako „malé objednávky“ a mohou být ze strany zájemce anulovány.
Čtěte také: Xiaomi už chystá druhý elektromobil. Má se jednat o velké SUV
Xiaomi má ale podle všeho trochu odlišné postupy od běžných místních prodejců. Zájemci při objednávce skládají zálohu ve výši zhruba 700 dolarů. Odesláním začne běžet týdenní lhůta po kterou si zákazník může svůj nákup rozmyslet. Například Tesla při objednávkách šanghajských Modelů 3 a Y požadují nevratnou zálohu ve výši 150 dolarů.
Podle stále vysokých čísel se tak zdá, že zákazníci příliš nerozhodní nejsou a své objednávky rušit nechtějí. Do včerejší půlnoci prý automobilová divize přijala pouze 469 případů zrušení rezervace včetně požadavků na úpravu konfigurace. Denně se prý na každé pobočce objeví 90 až 120 zájemců o testovací jízdu. Pořadníky se tak rychle plní a ne všichni fanoušci budou moci za volat vozu usednout ve tentýž den.