Projekt Titan ukončen. Apple oficiálně končí s vývojem svého autonomního vozu, jak jsme vás již informovali. Po deseti letech práce a investovaných miliardách dolarů nezbylo nic. Kolik Apple doopravdy na projektu prodělal a proč došlo ke konci?
Nedávno vyšlo najevo, že společnost Apple zrušila svůj projekt automobilu, který byl interně označován jako „Projekt Titan“. V souvislosti s tímto zrušením společnost přeřadila celkem asi 2 tisíce zaměstnanců, kteří dříve na voze pracovali, aby pokračovali ve své práci v Applu na generativní umělé inteligenci.
Podle informací, které nyní vyplouvají na povrch, jsou ale tito zaměstnanci z rozhodnutí potěšení. To i poté, co bylo odhadnuto, že technologický gigant investoval přibližně 10 miliard dolarů ve snaze vytvoření konkurenceschopného vozu vůči elektromobilům Tesly. Zdá se tak, že projektu nevěřili ani samotní zaměstnanci.
Čtěte také: Tesla Roadster má být nakonec ještě větší „raketa“, než bylo zamýšleno
Problémů okolo projektu bylo opravdu mnoho. Neustálá změna vedení, střídání cílů, střet zájmů a rozdíly v budoucnosti tohoto odvětví by frustrovaly snad každého zaměstnance. Věc zašla až tak daleko, že mezi sebou začali zaměstnanci projekt pojmenovávat jako „Titanik“, čímž ho přirovnávali k podobné katastrofě.
Aby Apple z vozu vůbec profitoval, musel by ho prodávat za minimálně 100 tisíc dolarů. V konkurenci by tak absolutně neobstál. I samotní analytici považují zrušení projektu za správné rozhodnutí. Podle nich se nyní cupertinská společnost může pořádně soustředit na další věc. Tou je samozřejmě myšlena umělá inteligence, která určí budoucnost technologického giganta.
Projekt Titan ukončen. Apple oficiálně končí s vývojem svého autonomního vozu, jak jsme vás již informovali. Po deseti letech práce a investovaných miliardách dolarů nezbylo nic. Kolik Apple doopravdy na projektu prodělal a proč došlo ke konci?
Nedávno vyšlo najevo, že společnost Apple zrušila svůj projekt automobilu, který byl interně označován jako „Projekt Titan“. V souvislosti s tímto zrušením společnost přeřadila celkem asi 2 tisíce zaměstnanců, kteří dříve na voze pracovali, aby pokračovali ve své práci v Applu na generativní umělé inteligenci.
Podle informací, které nyní vyplouvají na povrch, jsou ale tito zaměstnanci z rozhodnutí potěšení. To i poté, co bylo odhadnuto, že technologický gigant investoval přibližně 10 miliard dolarů ve snaze vytvoření konkurenceschopného vozu vůči elektromobilům Tesly. Zdá se tak, že projektu nevěřili ani samotní zaměstnanci.
Čtěte také: Tesla Roadster má být nakonec ještě větší „raketa“, než bylo zamýšleno
Problémů okolo projektu bylo opravdu mnoho. Neustálá změna vedení, střídání cílů, střet zájmů a rozdíly v budoucnosti tohoto odvětví by frustrovaly snad každého zaměstnance. Věc zašla až tak daleko, že mezi sebou začali zaměstnanci projekt pojmenovávat jako „Titanik“, čímž ho přirovnávali k podobné katastrofě.
Aby Apple z vozu vůbec profitoval, musel by ho prodávat za minimálně 100 tisíc dolarů. V konkurenci by tak absolutně neobstál. I samotní analytici považují zrušení projektu za správné rozhodnutí. Podle nich se nyní cupertinská společnost může pořádně soustředit na další věc. Tou je samozřejmě myšlena umělá inteligence, která určí budoucnost technologického giganta.