Automobilka Volkswagen v současnosti řeší vážný problém s modely ID.3 a ID.4 a postupně svolává přibližně 10 tisíc kusů po celé Evropě. Ukázalo se, že postižené vozy mají problém s baterií, která se vybíjí velmi rychle i přes to, že je automobil vypnutý. Nejste náhodou mezi nešťastnými majiteli?
Celkem 10 130 kusů modelu ID.3 a ID.4 vyrobených v roce 2020 může mít potencionálně vadnou baterii. Dealeři Volkswagenu momentálně kontaktují dotčené zákazníky s prosbou o navštívení servisu, což značí, že nepůjde o žádnou maličkost.
Přeci jen, elektromobily německého výrobce již umí OTA updaty přijímat poměrně slušně a lze s nimi opravit ledacos. Kontrola, zda se porucha týká konkrétního vozu a následná oprava (respektive výměna vadných bateriových článků) může přitom trvat až dva dny. Zákazníkům bude po tuto dobu poskytnuto náhradní vozidlo.
Čtěte také: Test Volkswagen ID.5 Pro Performance – Oáza klidu a komfortu ve slušivém kabátku
Na „zvýšené samovybíjení“ automobilku nejprve upozornila německá půjčovna elektromobilů NextMove, což Volkswagen později kvitoval. Zdá se, že se problém skutečně týká pouze evropského trhu včetně České republiky. Máte-li tedy podezření, že poruchou trpí také váš vůz, neváhejte kontaktovat svého prodejce a nechat si problém co nejdříve opravit.
Automobilka Volkswagen v současnosti řeší vážný problém s modely ID.3 a ID.4 a postupně svolává přibližně 10 tisíc kusů po celé Evropě. Ukázalo se, že postižené vozy mají problém s baterií, která se vybíjí velmi rychle i přes to, že je automobil vypnutý. Nejste náhodou mezi nešťastnými majiteli?
Celkem 10 130 kusů modelu ID.3 a ID.4 vyrobených v roce 2020 může mít potencionálně vadnou baterii. Dealeři Volkswagenu momentálně kontaktují dotčené zákazníky s prosbou o navštívení servisu, což značí, že nepůjde o žádnou maličkost.
Přeci jen, elektromobily německého výrobce již umí OTA updaty přijímat poměrně slušně a lze s nimi opravit ledacos. Kontrola, zda se porucha týká konkrétního vozu a následná oprava (respektive výměna vadných bateriových článků) může přitom trvat až dva dny. Zákazníkům bude po tuto dobu poskytnuto náhradní vozidlo.
Čtěte také: Test Volkswagen ID.5 Pro Performance – Oáza klidu a komfortu ve slušivém kabátku
Na „zvýšené samovybíjení“ automobilku nejprve upozornila německá půjčovna elektromobilů NextMove, což Volkswagen později kvitoval. Zdá se, že se problém skutečně týká pouze evropského trhu včetně České republiky. Máte-li tedy podezření, že poruchou trpí také váš vůz, neváhejte kontaktovat svého prodejce a nechat si problém co nejdříve opravit.