Krátce poté, co Elon Musk převzal kontrolu nad sociální sítí Twitter, ukončilo mnoho konkurenčních automobilem kampaně placené inzerce na této platformě. V pátek podobné prohlášení vydalo i vedení koncernu Volkswagen.
Vedení společnosti pokračování v inzerci nezakázalo, nicméně doporučilo svým dceřiným značkám i lokálním distributorům v pozastavení této aktivity. A to na dobu neurčitou. Společnost bude sledovat vývoj situace a vydá další doporučení a kroky po zvážení.
Prohlášení se tak týká celého koncernu. Kromě mateřského Volkswagenu tedy v blízké době na Twitteru neuvidíte progagované příspěvky od značek Seat, Cupra, Škoda Auto, Audi, Porsche, Bentley, Lamborghini a mnoho dalších. Stejné pozastavení činnosti již oznámily značky GM nebo Ford.
Čtěte také: Automobilka GM přestává inzerovat na Twitteru, protože teď patří šéfovi Tesly
Převzetí vedení Twitteru totiž většina výrobců považuje i za konkurenční boj Tesly. Nakolik bude Musk síť využívat k propagaci vlastních značek, zatím není jisté. Pravděpodobnost tu ovšem je. Cizí společnosti pak přirozeně nechtějí platbami z reklamy podporovat jednoho z momentálně nejsilnějších hráčů na poli s elektromobily.
Tesla nikdy příliš nevsázela na umělé marketingové propagační kampaně. Nechává za sebe hovořit své produkty a vsází na šíření kvality a jména v kruzích zájemců. Podle dosavadních výsledků se dá s určitou jistotou tvrdit, že i takový marketingový plán funguje. Bylo by tedy překvapující, kdyby se nyní na Twitteru takové kampaně Tesly rozjely. Zdá se to být nepravděpodobné. I když u Elona Muska si nikdo nemůže být ničím stoprocentně jistý.
Krátce poté, co Elon Musk převzal kontrolu nad sociální sítí Twitter, ukončilo mnoho konkurenčních automobilem kampaně placené inzerce na této platformě. V pátek podobné prohlášení vydalo i vedení koncernu Volkswagen.
Vedení společnosti pokračování v inzerci nezakázalo, nicméně doporučilo svým dceřiným značkám i lokálním distributorům v pozastavení této aktivity. A to na dobu neurčitou. Společnost bude sledovat vývoj situace a vydá další doporučení a kroky po zvážení.
Prohlášení se tak týká celého koncernu. Kromě mateřského Volkswagenu tedy v blízké době na Twitteru neuvidíte progagované příspěvky od značek Seat, Cupra, Škoda Auto, Audi, Porsche, Bentley, Lamborghini a mnoho dalších. Stejné pozastavení činnosti již oznámily značky GM nebo Ford.
Čtěte také: Automobilka GM přestává inzerovat na Twitteru, protože teď patří šéfovi Tesly
Převzetí vedení Twitteru totiž většina výrobců považuje i za konkurenční boj Tesly. Nakolik bude Musk síť využívat k propagaci vlastních značek, zatím není jisté. Pravděpodobnost tu ovšem je. Cizí společnosti pak přirozeně nechtějí platbami z reklamy podporovat jednoho z momentálně nejsilnějších hráčů na poli s elektromobily.
Tesla nikdy příliš nevsázela na umělé marketingové propagační kampaně. Nechává za sebe hovořit své produkty a vsází na šíření kvality a jména v kruzích zájemců. Podle dosavadních výsledků se dá s určitou jistotou tvrdit, že i takový marketingový plán funguje. Bylo by tedy překvapující, kdyby se nyní na Twitteru takové kampaně Tesly rozjely. Zdá se to být nepravděpodobné. I když u Elona Muska si nikdo nemůže být ničím stoprocentně jistý.