ID.4X má být elektromobil vycházející z konceptu I.D.CROZZ. Půjde tedy o elektrické SUV.
Tip: Volkswagen I.D. R je nejen nejrychlejší elektromobil. Má i superrychlé nabíjení
Tento nový model, který bude samozřejmě na platformě MEB, přijde na trh v roce 2020, po Volkswagenu ID.3. Oproti němu však bude mít pohon všech kol a především bude o dost větší.
ID.4X právě prochází testy, jak ostatně dokazuje i fotografie. Na té je vidět, že Volkswagen se pokoušel tento elektromobil zamaskovat tak, aby vypadal jako Opel. Velikostně bude ID.4X dle odhadů někde mezi modelem Tiguan a Tiguan Allspace.
Zatím tedy zůstává jediným oficiálně odhaleným elektromobilem s “W” na kapotě ID.3. Ten stojí v základu v přepočtu 775 tisíc korun a za to zákazník dostane 45 kWh baterii a dojezd až 330 kilometrů. Volkswagen na tento vůz hodně sází a propaguje ho jako další významný milník značky po Beetlu a Golfu.
Zdroj: insideevs
ID.4X má být elektromobil vycházející z konceptu I.D.CROZZ. Půjde tedy o elektrické SUV.
Tip: Volkswagen I.D. R je nejen nejrychlejší elektromobil. Má i superrychlé nabíjení
Tento nový model, který bude samozřejmě na platformě MEB, přijde na trh v roce 2020, po Volkswagenu ID.3. Oproti němu však bude mít pohon všech kol a především bude o dost větší.
ID.4X právě prochází testy, jak ostatně dokazuje i fotografie. Na té je vidět, že Volkswagen se pokoušel tento elektromobil zamaskovat tak, aby vypadal jako Opel. Velikostně bude ID.4X dle odhadů někde mezi modelem Tiguan a Tiguan Allspace.
Zatím tedy zůstává jediným oficiálně odhaleným elektromobilem s “W” na kapotě ID.3. Ten stojí v základu v přepočtu 775 tisíc korun a za to zákazník dostane 45 kWh baterii a dojezd až 330 kilometrů. Volkswagen na tento vůz hodně sází a propaguje ho jako další významný milník značky po Beetlu a Golfu.
Zdroj: insideevs