Tesla není automobilka, ba dokonce ani společnost, jako každá jiná. Občas se říká, že firma v čele s Elonem Muskem dokázala vybudovat něco, co se blíží spíše ke kultu a náboženství, než výrobci aut. Tesla je prostě lovebrand, který je něčím podobným jako Apple ve světě mobilních zařízení a počítačů.
Základem každé úspěšné společnosti jsou spokojení a vracející se (loajální) zákazníci. To je prostě jasné pravidlo, které platí odjakživa. Jak uvádí server Automotive News, společnost Tesla má velice vysokou míru věrnosti značce (68 %, takže jen 32 % zákazníků Tesly opouští značku a pořízující si produkt od jiné firmy – pozn. redakce).
Na poli elektrických aut je míra věrnosti u Tesly dokonce neuvěřitelných 90 %, takže jen 10 % zákazníků Tesly opustí tuto značku, aby si pořídilo elektromobil od jiné automobilky. Něco podobného je opravdu ve světě automobilů naprosto nevídané. A to může být teprve začátek.
Čtěte také: Masakr. Tesla prodala v USA víc elektromobilů, než 19 konkurentů dohromady
Kent Chiu, zástupce ředitele poradenských služeb ve společnosti S&P Global Mobility, teď říká, že míra věrnosti u Tesly může ještě vzrůst s příchodem Cybertrucku. Ten je podle odborníka naprosto „zásadní pro udržení fanoušků Tesly uvnitř značky“.
První čísla potvrzuj, že Cybertruck může být obrovský prodejní hit. Odhaduje se, že si tento elektrický pickup předobjednaly již více než 2 miliony lidí. Musk odhaduje, že by se mohlo prodávat zhruba 250 až 500 tisíc vozů ročně, v závislosti na poptávce.
Ale Cybertruck nebude jediným novým elektromobilem od Tesly, který může udržet zákazníky u této značky. Dále má mít podobný efekt i chystaný Tesla Roadster druhé generace a také zatím neznámý cenově dostupnější model, který bude postavený v nabídce pod Modelem 3.
Tesla není automobilka, ba dokonce ani společnost, jako každá jiná. Občas se říká, že firma v čele s Elonem Muskem dokázala vybudovat něco, co se blíží spíše ke kultu a náboženství, než výrobci aut. Tesla je prostě lovebrand, který je něčím podobným jako Apple ve světě mobilních zařízení a počítačů.
Základem každé úspěšné společnosti jsou spokojení a vracející se (loajální) zákazníci. To je prostě jasné pravidlo, které platí odjakživa. Jak uvádí server Automotive News, společnost Tesla má velice vysokou míru věrnosti značce (68 %, takže jen 32 % zákazníků Tesly opouští značku a pořízující si produkt od jiné firmy – pozn. redakce).
Na poli elektrických aut je míra věrnosti u Tesly dokonce neuvěřitelných 90 %, takže jen 10 % zákazníků Tesly opustí tuto značku, aby si pořídilo elektromobil od jiné automobilky. Něco podobného je opravdu ve světě automobilů naprosto nevídané. A to může být teprve začátek.
Čtěte také: Masakr. Tesla prodala v USA víc elektromobilů, než 19 konkurentů dohromady
Kent Chiu, zástupce ředitele poradenských služeb ve společnosti S&P Global Mobility, teď říká, že míra věrnosti u Tesly může ještě vzrůst s příchodem Cybertrucku. Ten je podle odborníka naprosto „zásadní pro udržení fanoušků Tesly uvnitř značky“.
První čísla potvrzuj, že Cybertruck může být obrovský prodejní hit. Odhaduje se, že si tento elektrický pickup předobjednaly již více než 2 miliony lidí. Musk odhaduje, že by se mohlo prodávat zhruba 250 až 500 tisíc vozů ročně, v závislosti na poptávce.
Ale Cybertruck nebude jediným novým elektromobilem od Tesly, který může udržet zákazníky u této značky. Dále má mít podobný efekt i chystaný Tesla Roadster druhé generace a také zatím neznámý cenově dostupnější model, který bude postavený v nabídce pod Modelem 3.