Před časem jsme přinesli infomace o tak trochu revolučním motocyklu z Kanady, který má přinést zatím nevídané technologie a velmi solidní dojezd.
TIP: Damon Hypersport bude elektrický motocykl s velmi slušným dojezdem
Krom jiného ale Damon Motorcycles má i technologii CoPilot, která zahrnuje spoustu senzorů, včetně radaru a kamer, které snímají okolí motocyklu. Řidič se pak o potenciálních hrozbách dozvídá přes LED světla na hraně větrného štítku a pomocí vibrací do řídítek.
Elektrický motocykl by měl mít i solidní parametry. Výkon 150 kW, maximální rychlost 322 km/h a dálničním tempem by měl ujet až 322 kilometrů. Ve městě by tato hodnota měla stoupnout až na 483 kilometrů. To vše za cenu začínající na 24 995 dolarech, tedy zhruba 565 tisících korunách.
Všechny technologické vychytávky si nedávno vyzkoušeli zástupci “velké japonské čtyřky”, tedy Hondy, Yamahy, Suzuki a Kawasaki. Byli prý nadšení a zvažují možnost licencování těchto technologií. Doposud totiž nevěnovali příliš pozornosti elektromotocyklům a nechtějí si patrně nechat ujet vlak.
Zdroj: electrek
Před časem jsme přinesli infomace o tak trochu revolučním motocyklu z Kanady, který má přinést zatím nevídané technologie a velmi solidní dojezd.
TIP: Damon Hypersport bude elektrický motocykl s velmi slušným dojezdem
Krom jiného ale Damon Motorcycles má i technologii CoPilot, která zahrnuje spoustu senzorů, včetně radaru a kamer, které snímají okolí motocyklu. Řidič se pak o potenciálních hrozbách dozvídá přes LED světla na hraně větrného štítku a pomocí vibrací do řídítek.
Elektrický motocykl by měl mít i solidní parametry. Výkon 150 kW, maximální rychlost 322 km/h a dálničním tempem by měl ujet až 322 kilometrů. Ve městě by tato hodnota měla stoupnout až na 483 kilometrů. To vše za cenu začínající na 24 995 dolarech, tedy zhruba 565 tisících korunách.
Všechny technologické vychytávky si nedávno vyzkoušeli zástupci “velké japonské čtyřky”, tedy Hondy, Yamahy, Suzuki a Kawasaki. Byli prý nadšení a zvažují možnost licencování těchto technologií. Doposud totiž nevěnovali příliš pozornosti elektromotocyklům a nechtějí si patrně nechat ujet vlak.
Zdroj: electrek