Nabíječky elektromobilů dokáží někdy uživatele překvapit. Na začátku tohoto týdne jsme jako první na Elektrickevozy.cz přišli s tím, že ČEZ omylem naúčtoval zákazníkovi 30x vyšší částku za nabíjení. K zajímavé události došlo o svátcích i na nabíječce ČEZ v Příbrami. Majitel elektromobilu si své vozidlo připojil do této veřejně dostupné nabíječky a odešel spokojeně slavit Vánoce.
Už za chvíli ale musel oslavy přerušit, neboť obdržel prostřednictvím aplikace velmi znepokojivou zprávu: „Začal jsem nabíjet v Příbrami na pomalém AC nabíjení. Po necelé hodině mi přišla notifikace z aplikace auta, že nabíjení bylo ukončeno a zároveň notifikace z aplikace Futurego, že se auto začalo nabíjet v Klatovech,“ uvádí majitel elektromobilu.
To pochopitelně majitele elektromobilu překvapilo, neboť neměl zprávy o tom, že by se jeho vůz měl přemístit do zcela jiného města, což přineslo majiteli nemalé problémy: „Nejen, že jsem si myslel, že mi někdo ukradl auto a musel jsem odběhnout od slavení Vánoc s rodinou, neměl jsem nabité auto a z mého účtu strhl ČEZ peníze za úplně cizí nabíjení.“
Majitele elektromobilu nabíječka odpojila po necelé hodině s tím, že je nabíjení ukončeno a strhla se částka cca 72 korun. Poté následovalo údajné nabíjení v Klatovech. Následná reklamace nebyla právě snadná, zákazník se snažil bezúspěšně dovolat na infolinku.
Nakonec se mu podařilo domoci vysvětlení: „Bohužel se jednalo o technický problém na naší straně, za což se velmi omlouváme. Částka již byla z naší strany uvolněna a v nejbližších dnech se objeví zpátky u Vás.“
To vždy nějakou chvíli trvá: „Stržení částky a její následné okamžité vrácení na účet zákazníka je technická operace, ke které dochází automaticky u každého prvního dobíjení nového zákazníka kvůli garantování, že na zákazníkově účtu se nachází dostatečná hotovost pro úhradu za dobíjení,“ uvedl Martin Schreier z ČEZ.
Nabíječky elektromobilů dokáží někdy uživatele překvapit. Na začátku tohoto týdne jsme jako první na Elektrickevozy.cz přišli s tím, že ČEZ omylem naúčtoval zákazníkovi 30x vyšší částku za nabíjení. K zajímavé události došlo o svátcích i na nabíječce ČEZ v Příbrami. Majitel elektromobilu si své vozidlo připojil do této veřejně dostupné nabíječky a odešel spokojeně slavit Vánoce.
Už za chvíli ale musel oslavy přerušit, neboť obdržel prostřednictvím aplikace velmi znepokojivou zprávu: „Začal jsem nabíjet v Příbrami na pomalém AC nabíjení. Po necelé hodině mi přišla notifikace z aplikace auta, že nabíjení bylo ukončeno a zároveň notifikace z aplikace Futurego, že se auto začalo nabíjet v Klatovech,“ uvádí majitel elektromobilu.
To pochopitelně majitele elektromobilu překvapilo, neboť neměl zprávy o tom, že by se jeho vůz měl přemístit do zcela jiného města, což přineslo majiteli nemalé problémy: „Nejen, že jsem si myslel, že mi někdo ukradl auto a musel jsem odběhnout od slavení Vánoc s rodinou, neměl jsem nabité auto a z mého účtu strhl ČEZ peníze za úplně cizí nabíjení.“
Majitele elektromobilu nabíječka odpojila po necelé hodině s tím, že je nabíjení ukončeno a strhla se částka cca 72 korun. Poté následovalo údajné nabíjení v Klatovech. Následná reklamace nebyla právě snadná, zákazník se snažil bezúspěšně dovolat na infolinku.
Nakonec se mu podařilo domoci vysvětlení: „Bohužel se jednalo o technický problém na naší straně, za což se velmi omlouváme. Částka již byla z naší strany uvolněna a v nejbližších dnech se objeví zpátky u Vás.“
To vždy nějakou chvíli trvá: „Stržení částky a její následné okamžité vrácení na účet zákazníka je technická operace, ke které dochází automaticky u každého prvního dobíjení nového zákazníka kvůli garantování, že na zákazníkově účtu se nachází dostatečná hotovost pro úhradu za dobíjení,“ uvedl Martin Schreier z ČEZ.