Tomáš Ujfaluši se zbavil elektromobilu, prý musel pořád nabíjet

Fotbalista Tomáš Ujfaluši se v internetovém podcastu svěřil, že se nedávno zbavil elektromobilu. Podle jeho vyjádření se nejedná o vozidlo na dlouhé cesty.
Tomáš začínal na žigulíku
Náš bývalý fotbalový reprezentant nezačínal s drahými zahraničními vozy: „Když jsem udělal řidičák, tak jsem měl žigulíka od dědečka, potom Felicii. Moje první auto bylo fantastické, to bylo v Olomouci, které jsem zdědil po golmanovi Petrovi Pižanowskim. Ten měl vytuněnou Škodu Rapid. Měla vínovou barvu a byla pětirychlostní. Spousta lidí se na to dívalo. Měl to pěkně udělané. Když povýšil, dostal Mazdu. Rapid jsem měl dva roky, pak ji zdědil Radek Kováč,“ prohlásil Tomáš Ujfaluši v podcastu, který se týkal devadesátých let.
Přesedlal na Mazdu
Poté již přesedlal na dražší auta: „Dostal jsem Mazdu 12 a potom jsem si koupil Mazdu 323. Mě auta braly, ale když mi v Olomouci dali možnost, že by mi dali auto, nebo byt, tak jsem si vybral byt. I když malý,“ poznamenal v rozhovoru.

V Německu jezdil Mercedesem
Jeho další cesta vedla z Olomouce do Německa: „V Německu jsem v rámci klubu jezdil s Mercedesem C. V Itálii to bylo lepší, tam jsem poznal kamaráda, který prodával auta. To jsem si vyzkoušel a případně prodal. Tam jsem už měl Aston Martin, Ferrari, Audi S4, R8, každé auto jsem měl na tři čtyři měsíce, takže jsem ztratil jen malé peníze.“ Po oblibě Audi se mu potom zalíbily bavoráky.
Elektromobil prodal
Ještě nedávno jezdil Tomáš Ujfaluši v elektromobilu, bohužel jeho značku neuvedl: „Současné zelené auto jsem prodal. Jak jsem začal pracovat a jezdit po fotbalech všude možně na Slovensku, tak mě už štvalo, jak jsi pořád na benzinkách a přece jenom jsem měl to auto šest, sedm roků.“
Nyní přesedlal na diesel: „Teď mám Audi 6 diesel, u které mám dojezd po natankování 1 050 kilometrů. Jsem spokojený a uvidíme, jak dlouho mě to bude bavit.“
Autor článku

Psaní se věnuji už dlouhá léta, nejvíce mě zajímají nejnovější technologie. Začínala jsem jako IT redaktorka, postupně se přesunula i do oblasti elektromobility a energetiky, kde se právě teď děje mnoho zajímavého.
Psaní se věnuji už dlouhá léta, nejvíce mě zajímají nejnovější technologie. Začínala jsem jako IT redaktorka, postupně se přesunula i do oblasti elektromobility a energetiky, kde se právě teď děje mnoho zajímavého.