Už to vypadalo, že další větší průšvih je na světě, ale nakonec to přece jen nebude tak žhavé, jak se zprvu zdálo. Ač se někteří unáhlení jedinci odvolávali na podobnost s kauzou Sentry Mode, není tomu tak.
Tehdy (duben 2022 – pozn. redakce) šlo o něco odlišného. Tento prvek, jenž má za úkol formou nahrávek v době nepřítomnosti svého majitele hlídat okolí vozu a zaznamenat případné pokusy o krádež a vandalismus, narazil na legislativní obstrukce z důvodu porušování zájmů a soukromí třetích osob, lapidárně řečeno.
Bezúčelné nahrávání videa je totiž v některých zemích považováno za hrubé poškození osobních práv, najdeme mezi nimi například Nizozemí a dokonce i Čínu. Kritici se kvůli tomu snesli na Teslu jako supi, protože tato funkcionalita je zkrátka příliš kontroverzní. Nechceme automobilku hájit, ale ve světě všemožných kamer na každé druhé křižovatce, v éře sociálních sítí…
Čtěte také: Zákazníci na slevy slyší! Tesla Model Y je nejprodávanější SUV v Číně
Zkrátka vlastní názor si udělejte sami, ale v tomto případě se spíše snažili spotřebitelé tnout do živého, než že by jednali ve vlastním zájmu. Každopádně nyní se vraťme k pomyslnému jádru pudla.
Electrek nově informuje, že Tesla začíná skrze speciální kameru umístěnou v interiéru řidiče více monitorovat, zda mrkají a nezívají. Čili z pohledu technického provedení nejde o novinku, protože s implementací senzoru se začalo někdy v roce 2023, avšak jak se zdá, Tesla rozšiřuje stávající možnosti.
Server se v tomto kontextu odvolává na tweet uživatele @Green, který poukazuje na to, že tyto metriky běží bez ohledu na stávající režim jízdy; ať už je to Autopilot, FSD Beta nebo když si šofér řídí elektromobil sám. Podle všeho je důvodem opět vyšší důraz na bezpečnost, v tomto případě zdali řidič za volantem například neusnul.
Už to vypadalo, že další větší průšvih je na světě, ale nakonec to přece jen nebude tak žhavé, jak se zprvu zdálo. Ač se někteří unáhlení jedinci odvolávali na podobnost s kauzou Sentry Mode, není tomu tak.
Tehdy (duben 2022 – pozn. redakce) šlo o něco odlišného. Tento prvek, jenž má za úkol formou nahrávek v době nepřítomnosti svého majitele hlídat okolí vozu a zaznamenat případné pokusy o krádež a vandalismus, narazil na legislativní obstrukce z důvodu porušování zájmů a soukromí třetích osob, lapidárně řečeno.
Bezúčelné nahrávání videa je totiž v některých zemích považováno za hrubé poškození osobních práv, najdeme mezi nimi například Nizozemí a dokonce i Čínu. Kritici se kvůli tomu snesli na Teslu jako supi, protože tato funkcionalita je zkrátka příliš kontroverzní. Nechceme automobilku hájit, ale ve světě všemožných kamer na každé druhé křižovatce, v éře sociálních sítí…
Čtěte také: Zákazníci na slevy slyší! Tesla Model Y je nejprodávanější SUV v Číně
Zkrátka vlastní názor si udělejte sami, ale v tomto případě se spíše snažili spotřebitelé tnout do živého, než že by jednali ve vlastním zájmu. Každopádně nyní se vraťme k pomyslnému jádru pudla.
Electrek nově informuje, že Tesla začíná skrze speciální kameru umístěnou v interiéru řidiče více monitorovat, zda mrkají a nezívají. Čili z pohledu technického provedení nejde o novinku, protože s implementací senzoru se začalo někdy v roce 2023, avšak jak se zdá, Tesla rozšiřuje stávající možnosti.
Server se v tomto kontextu odvolává na tweet uživatele @Green, který poukazuje na to, že tyto metriky běží bez ohledu na stávající režim jízdy; ať už je to Autopilot, FSD Beta nebo když si šofér řídí elektromobil sám. Podle všeho je důvodem opět vyšší důraz na bezpečnost, v tomto případě zdali řidič za volantem například neusnul.