Tesla vymyslela nový způsob, jak prodávat auta jako housky na krámě

  • Výsledky loňského roku nejsou pro Teslu příliš příznivé
  • Zákazníky se snaží nalákat na nové limitované akce
  • Líbilo se vám pořídit Teslu na bezúročný úvěr?
Nový lineup modelů Tesly

Nový lineup modelů Tesly | foto: Tesla

Čínský trh je čím dál více náročný i pro zavedené automobilky. Konkurenční boj je obrovský a neustále roste. Aby si výrobci zajistili odbyt a nepřicházeli o zákazníky, musí být neustále ve střehu a přinášet zajímavé nabídky. Po dlouhé době musí stejně reagovat i Tesla. Pro místní si připravila novou akci v podobě nulového úroku.

Pozice Tesly citelně slábne

Minulý týden skončila platnost zvýhodněním prvního čtvrtletí a Tesla ihned přišla s nabídkou na další období. Novinky se ale dočkají jen čínští zájemci, pro zbytek světa se zatím taková zajímavá akce neplánuje. Američanům se navíc v poslední době na místním trhu příliš nedaří. Data Čínského automobilového úřadu potvrzují, že podíl Tesel se v minulém roce snížil z 10,5 procent na 6,7.

Ani letošní rok se Tesle nepodařilo uchopit podle vlastních představ. Čtvrtletní výsledky jsou po velmi dlouhé době výrazně slabší. Novinka v podobě úvěru s nulovým úrokem má pomoci tuto statistiku opět vylepšit a zvýšit prodej vozů. Tesla zmiňuje, že se jedná o limitovanou nabídku. Využít ji lze na nákup Modelu 3 a Y.

Výroba elektromobilu Tesla Model Y v Gigafactory Texas Austin

Výroba elektromobilu Tesla Model Y v Gigafactory Texas Austin | foto: Tesla


Čtěte také: Další Tesla? Americký Rivian překonal milník ve výrobě a chce do Evropy


Půlku hotově, druhou bezúročně

Zájemci ovšem musí při koupi složit zálohu ve výši zhruba 11 tisíc dolarů. Tesla se rozhodně zasloužila o osvětu i první vlnu elektromobility. To platí i pro čínský trh. Po pár letech působení se ovšem i místní automobilky dostaly minimálně na stejnou úroveň, a tak přirozeně nastává období úbytku a stagnace prvních vlaštovek.

Jelikož se trh začíná nasycovat a poptávka klesá i v Asii, budou i místní administrativy postupně snižovat míru dotací a finančních úlev pro zájemce. Musk často označoval vysoké úrokové míry jako ochranu před vysokou poptávkou. Jestliže se ale nová akce neosvědčí, nebude moci ředitel již takové výroky použít. Pokud bude zájem stále vlažný, může to pro Teslu znamenat horší hospodářské období.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Tesla vymyslela nový způsob, jak prodávat auta jako housky na krámě

  • Výsledky loňského roku nejsou pro Teslu příliš příznivé
  • Zákazníky se snaží nalákat na nové limitované akce
  • Líbilo se vám pořídit Teslu na bezúročný úvěr?
Nový lineup modelů Tesly

Nový lineup modelů Tesly | foto: Tesla

Čínský trh je čím dál více náročný i pro zavedené automobilky. Konkurenční boj je obrovský a neustále roste. Aby si výrobci zajistili odbyt a nepřicházeli o zákazníky, musí být neustále ve střehu a přinášet zajímavé nabídky. Po dlouhé době musí stejně reagovat i Tesla. Pro místní si připravila novou akci v podobě nulového úroku.

Pozice Tesly citelně slábne

Minulý týden skončila platnost zvýhodněním prvního čtvrtletí a Tesla ihned přišla s nabídkou na další období. Novinky se ale dočkají jen čínští zájemci, pro zbytek světa se zatím taková zajímavá akce neplánuje. Američanům se navíc v poslední době na místním trhu příliš nedaří. Data Čínského automobilového úřadu potvrzují, že podíl Tesel se v minulém roce snížil z 10,5 procent na 6,7.

Ani letošní rok se Tesle nepodařilo uchopit podle vlastních představ. Čtvrtletní výsledky jsou po velmi dlouhé době výrazně slabší. Novinka v podobě úvěru s nulovým úrokem má pomoci tuto statistiku opět vylepšit a zvýšit prodej vozů. Tesla zmiňuje, že se jedná o limitovanou nabídku. Využít ji lze na nákup Modelu 3 a Y.

Výroba elektromobilu Tesla Model Y v Gigafactory Texas Austin

Výroba elektromobilu Tesla Model Y v Gigafactory Texas Austin | foto: Tesla


Čtěte také: Další Tesla? Americký Rivian překonal milník ve výrobě a chce do Evropy


Půlku hotově, druhou bezúročně

Zájemci ovšem musí při koupi složit zálohu ve výši zhruba 11 tisíc dolarů. Tesla se rozhodně zasloužila o osvětu i první vlnu elektromobility. To platí i pro čínský trh. Po pár letech působení se ovšem i místní automobilky dostaly minimálně na stejnou úroveň, a tak přirozeně nastává období úbytku a stagnace prvních vlaštovek.

Jelikož se trh začíná nasycovat a poptávka klesá i v Asii, budou i místní administrativy postupně snižovat míru dotací a finančních úlev pro zájemce. Musk často označoval vysoké úrokové míry jako ochranu před vysokou poptávkou. Jestliže se ale nová akce neosvědčí, nebude moci ředitel již takové výroky použít. Pokud bude zájem stále vlažný, může to pro Teslu znamenat horší hospodářské období.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."