Před téměř třemi měsíci začal v ulicích Los Angeles prý zničehonic hořet elektromobil Tesla Model S.
Tip: Zničil svou Teslu, aby zachránil život jiného řidiče. A měl také štěstí
Záhadný případ tak vyšetřovaly tamní úřady společně s americkou automobilkou. A stále vyšetřují. Podle oficiálního vyjádření Tesly “šlo o mimořádně neobvyklý případ, který je dále vyšetřován”.
Prvotní vyšetřování však prý zjistilo, že architektura baterií Tesly je mimořádně účinná v tom, že dokáže zachytit požár v jediném modulu uvnitř baterií, aniž by to ovlivnilo další moduly. Z tohoto důvodu byla kabina ohrožena požárem, nicméně řidič měl více než 4 minuty čas na to opustit vozidlo, než se objevily plameny. Americká automobilka ve svém vyjádření samozřejmě dodala, že je ráda, že je její zákazník v bezpečí.
Nyní si tedy musíme počkat na další vyšetřování, jestli se neobjeví něco nového, co by tento záhadný případ samovznícení vysvětlovalo.
Případy, kdy začnou auta hořet, se dějí. Většinou je to však kvůli mechanickému poškození, tedy při bouračce. A týká se to všech typů aut, nejen těch s elektrickým pohonem. Podle statistiky Tesly je pravděpodobnost požárů u jejích elektromobilů překvapivě 10x menší, než u automobilů se spalovacím pohonem.
Před téměř třemi měsíci začal v ulicích Los Angeles prý zničehonic hořet elektromobil Tesla Model S.
Tip: Zničil svou Teslu, aby zachránil život jiného řidiče. A měl také štěstí
Záhadný případ tak vyšetřovaly tamní úřady společně s americkou automobilkou. A stále vyšetřují. Podle oficiálního vyjádření Tesly “šlo o mimořádně neobvyklý případ, který je dále vyšetřován”.
Prvotní vyšetřování však prý zjistilo, že architektura baterií Tesly je mimořádně účinná v tom, že dokáže zachytit požár v jediném modulu uvnitř baterií, aniž by to ovlivnilo další moduly. Z tohoto důvodu byla kabina ohrožena požárem, nicméně řidič měl více než 4 minuty čas na to opustit vozidlo, než se objevily plameny. Americká automobilka ve svém vyjádření samozřejmě dodala, že je ráda, že je její zákazník v bezpečí.
Nyní si tedy musíme počkat na další vyšetřování, jestli se neobjeví něco nového, co by tento záhadný případ samovznícení vysvětlovalo.
Případy, kdy začnou auta hořet, se dějí. Většinou je to však kvůli mechanickému poškození, tedy při bouračce. A týká se to všech typů aut, nejen těch s elektrickým pohonem. Podle statistiky Tesly je pravděpodobnost požárů u jejích elektromobilů překvapivě 10x menší, než u automobilů se spalovacím pohonem.