Jestli si někdo skutečně myslel, že program doporučení Tesly je nadobro pohřbený, dnes si pravděpodobně ťuká na čelo. Co vlastně automobilku neustále nutí tento program tolikrát rušit a opětovně obnovovat? Většinou jsou to poslední měsíce kvartálu, kdy je potřeba dohnat prodeje. Novinka je ovšem zatím dostupná pouze na domácím trhu výrobce. Stojí ale za to!
Součástí programu na doporučení, takzvaného Tesla referral programu, je totiž kupón až 1 000 dolarů (cca 22 tisíc korun). Akce se vztahuje na pořízení „sexy“ řady (model S, 3, X, Y). Jediný mimo tak zůstává pouze Cybertruck. Na tuto slevu má nárok nový zájemce, který využije doporučujícího kódu již stávajícího majitele vozu značky Tesla. Ten na oplátku získá kupón ve výši 500 dolarů.
Oba příjemci mohou kredit využít na bezplatné nabíjení v síti Superchargerů, na doplňkové služby a předplatné, servisní úkony, položky z fanouškovského online obchodu nebo i na snížení ceny z nového vozu. Nabídka se může rovnat se zlatou érou tohoto programu z minulosti. Lepší nabídku Tesla nikdy nabízela. Možnost využití slevy z ceny vozu je navíc zcela nová.
Čtěte také: Tesla pokácela 500 000 stromů. Průmyslový les v Německu byl předem „odsouzený“
V dubnu letošního roku se přitom výrobce rozhodl, že referenční program nadobro ukončí. Názory i míra slibů Elona Muska je tedy cítit i ze samotné společnosti a tyto sliby a rozhodnutí jsou vcelku plané. Nejde ale o první takové rozhodnutí a většina komunity si na takové jednání již zcela jistě zvykla.
Poslední verze programu udělovaly doporučovatelům pouze body, které se daly směnit za vybrané produkty a služby. Ty navíc musely být zaslistované v mobilní aplikaci. I nadále platí, že současné majitelé mohou za svá doporučení získávat body, které lze proměnit za slevu na koupi dalšího vozu. Touto cestou by se mohl referral program opět více dostat do povědomí.
Jestli si někdo skutečně myslel, že program doporučení Tesly je nadobro pohřbený, dnes si pravděpodobně ťuká na čelo. Co vlastně automobilku neustále nutí tento program tolikrát rušit a opětovně obnovovat? Většinou jsou to poslední měsíce kvartálu, kdy je potřeba dohnat prodeje. Novinka je ovšem zatím dostupná pouze na domácím trhu výrobce. Stojí ale za to!
Součástí programu na doporučení, takzvaného Tesla referral programu, je totiž kupón až 1 000 dolarů (cca 22 tisíc korun). Akce se vztahuje na pořízení „sexy“ řady (model S, 3, X, Y). Jediný mimo tak zůstává pouze Cybertruck. Na tuto slevu má nárok nový zájemce, který využije doporučujícího kódu již stávajícího majitele vozu značky Tesla. Ten na oplátku získá kupón ve výši 500 dolarů.
Oba příjemci mohou kredit využít na bezplatné nabíjení v síti Superchargerů, na doplňkové služby a předplatné, servisní úkony, položky z fanouškovského online obchodu nebo i na snížení ceny z nového vozu. Nabídka se může rovnat se zlatou érou tohoto programu z minulosti. Lepší nabídku Tesla nikdy nabízela. Možnost využití slevy z ceny vozu je navíc zcela nová.
Čtěte také: Tesla pokácela 500 000 stromů. Průmyslový les v Německu byl předem „odsouzený“
V dubnu letošního roku se přitom výrobce rozhodl, že referenční program nadobro ukončí. Názory i míra slibů Elona Muska je tedy cítit i ze samotné společnosti a tyto sliby a rozhodnutí jsou vcelku plané. Nejde ale o první takové rozhodnutí a většina komunity si na takové jednání již zcela jistě zvykla.
Poslední verze programu udělovaly doporučovatelům pouze body, které se daly směnit za vybrané produkty a služby. Ty navíc musely být zaslistované v mobilní aplikaci. I nadále platí, že současné majitelé mohou za svá doporučení získávat body, které lze proměnit za slevu na koupi dalšího vozu. Touto cestou by se mohl referral program opět více dostat do povědomí.