Nová Tesla Model 3 pro rok 2024 je větším upgradem, než jen faceliftem. Nový design, nové funkce, ale také delší dojezd až 629 km ve verzi Long Range, či nové barevné varianty. To je jen malý zlomek toho, co se v rámci projektu Highland změnilo.
Menších a možná méně výrazných vylepšení je opravdu hodně a postupně se o nich dozvídáme skrze podrobný manuál k novému Modelu 3. Jednou z velice užitečných, nových funkcí je hlídání a varování před vozidlem jedoucím v mrtvém úhlu, které byste mohli snadno přehlédnout a mohlo by to vést k nehodě.
Jde o bezpečnostní funkci, kterou už mají automobily jiných značek dlouhé roky a jde o poměrně standardní výbavu nejnovějších aut, včetně i těch levnějších kousků. V případě Tesly je to však vyřešené trochu jinak, než byste čekali.
Inženýři Tesly jednoduše přidali jen LED diodu na A-sloupek, nikoliv na samotné zpětné boční zrcátko. A podle manuálu to vypadá, že se to týká jen levé strany u řidiče, nikoliv i pravé u spolujezdce, což by bylo poměrně nepříjemné překvapení.
Čtěte také: 7 důvodů, proč si pořídit Teslu
U nového Modelu 3 (2024) stačí přejít do nastavení, a to přes Ovládací prvky –> Světla –> Indikátor slepého úhlu. Pokud by vám tedy funkce nevyhovovala, není problém ji snadno deaktivovat a žít bez ní. Ale vzhledem k tomu, že dokáže přidat další úroveň bezpečnosti, nemusí být vůbec na škodu.
U Tesly je navíc už nějaký ten pátek možné mít zapnuté záběry ze zpětných bočních kamer v případě, že dáte levý nebo pravý blinkr. Což vám také může pomoci k lepšímu přehledu o tom, co se během řízení děje kolem vás a zda je bezpečné přejet z jednoho pruhu do druhého.
Nová Tesla Model 3 pro rok 2024 je větším upgradem, než jen faceliftem. Nový design, nové funkce, ale také delší dojezd až 629 km ve verzi Long Range, či nové barevné varianty. To je jen malý zlomek toho, co se v rámci projektu Highland změnilo.
Menších a možná méně výrazných vylepšení je opravdu hodně a postupně se o nich dozvídáme skrze podrobný manuál k novému Modelu 3. Jednou z velice užitečných, nových funkcí je hlídání a varování před vozidlem jedoucím v mrtvém úhlu, které byste mohli snadno přehlédnout a mohlo by to vést k nehodě.
Jde o bezpečnostní funkci, kterou už mají automobily jiných značek dlouhé roky a jde o poměrně standardní výbavu nejnovějších aut, včetně i těch levnějších kousků. V případě Tesly je to však vyřešené trochu jinak, než byste čekali.
Inženýři Tesly jednoduše přidali jen LED diodu na A-sloupek, nikoliv na samotné zpětné boční zrcátko. A podle manuálu to vypadá, že se to týká jen levé strany u řidiče, nikoliv i pravé u spolujezdce, což by bylo poměrně nepříjemné překvapení.
Čtěte také: 7 důvodů, proč si pořídit Teslu
U nového Modelu 3 (2024) stačí přejít do nastavení, a to přes Ovládací prvky –> Světla –> Indikátor slepého úhlu. Pokud by vám tedy funkce nevyhovovala, není problém ji snadno deaktivovat a žít bez ní. Ale vzhledem k tomu, že dokáže přidat další úroveň bezpečnosti, nemusí být vůbec na škodu.
U Tesly je navíc už nějaký ten pátek možné mít zapnuté záběry ze zpětných bočních kamer v případě, že dáte levý nebo pravý blinkr. Což vám také může pomoci k lepšímu přehledu o tom, co se během řízení děje kolem vás a zda je bezpečné přejet z jednoho pruhu do druhého.