Tesla je v Hollywoodu velice populární. V kolika filmech už se objevila?

Petr Bergmann
  • Tesla je v Hollywoodu velmi oblíbeným autem
  • Filmařům se líbí zejména Model S
  • Kromě Tesly je hvězdou stříbrného plátna také Nissan Leaf
Tesla Model 3 Highland má vylepšenou aerodynamiku
Tesla Model 3 Highland má vylepšenou aerodynamiku

Studie britské společnosti Auto Trader odhalila zajímavý poznatek. Navzdory nedostatku tradiční reklamy a obchodních zastoupení se elektromobily Tesla staly oblíbenými objekty hollywoodských tvůrců.

Žebříček oblíbenosti vedou modely Tesla

Na základě výzkumu společnosti Auto Trader UK, který analyzoval oblíbenost elektrických vozidel, jež se objevila v hollywoodských filmech, televizních pořadech a hudebních videích, vévodí žebříčku oblíbenosti elektromobilů modelová řada Tesla, která se objevila více než 750×. Platí to jak pro současné modely kalifornské automobilky, tak pro vůz, který začal psát historii značky, původní model Tesla Roadster.

Mezi Teslami samotnými si drží náskok před elektrickými sourozenci sedan Model S, který má za sebou 419 vystoupení v hollywoodských snímcích. Druhou nejoblíbenější filmovou Teslou je Model 3, který se na plátně objevil 167×, Model X se objevil ve 149 pořadech a crossover Model Y má za sebou zatím nejnižší počet, 38 vystoupení. První vůz Tesly, Roadster, se v průběhu let představil na obrazovce 46×.

Tesla Model 3 v Beverly Hills
Tesla Model 3 v Beverly Hills

Čtěte také: Tajemství dlouhého dojezdu elektromobilů Tesla v zimě. Znáte ho?


Obrazovka pomáhá elektromobilitě

Studie neanalyzovala pouze počet zobrazení elektrického vozidla v pořadech, ale zaměřila se také na dobu, kterou vozidlo strávilo na plátně. S ohledem na toto kritérium se na prvním místě mezi Teslami umístila Tesla Roadster s 37 % prodloužených záběrů. Celkovým vítězem této kategorie je Audi e-tron Sportback, který zaznamenal 42 % prodloužených vstupů, celkově se ale objevil pouze ve 12 snímcích.

Redakční ředitelka společnosti Auto Trader, Erin Baker, v komentáři poznamenala, že díky tomu, že se v hollywoodských snímcích objevují elektrická vozidla, jsou elektromobily přitažlivější také pro kupující. „To, co vidíme na obrazovce, hraje významnou roli při ovlivňování našich životních rozhodnutí, včetně těch, která se týkají významných finančních částek. To platí zejména pro automobily objevující se na stříbrném plátně, které způsobí, že vozy vypadají elegantněji a  atraktivněji než v reálu. Jsme velmi rádi, že se ve velmi populárních pořadech a filmových trhácích objevilo tolik elektrických vozidel, protože jejich expozice připravuje cestu k zelenější budoucnosti a podněcuje posun společnosti směrem k elektromobilitě,“ řekla Baker.

Pozornost Hollywoodu samozřejmě nepřitahují jenom Tesly. Mezi elektromobily, které se dostaly do studie společnosti Auto Trader, se velmi dobře umístil také Nissan Leaf se 194 publikacemi na plátně, BWM i3 (149 zobrazení), Renault Zoe (79) a Hyundai Ioniq (46).

Sledujte nás v Google Zprávách

Autor článku

Petr Bergmann - Redaktor

Mám rád snad všechny nové technologie. Obzvlášť, pokud jsou určené k cestování. A když je s nimi spojený výkon, rychlost a trocha adrenalinu, jsem na vrcholu blaha. Líbí se mi heslo "Žít a nechat žít".


Komentáře


Nejnovější články