Nová modelová řada minivozítek pod názvem EQ Fortwo a EQ Forfour už byly navrženy od základu jako čisté elektromobily.
Pro Smart není elektřina žádnou novinkou. V těchto městských vozítkách jste ji mohli vidět už od roku 2007 a zajímavostí je, že Smart jako jediná automobilka na světě nabízela všechny své modely jak s konvenčním pohonem, tak na elektřinu.
Nyní je vše jinak, a další prvenství se tak nabízí. Smart je první automobilkou, která kompletně přechází na elektrický pohon. Změny v designu jsou patrné na první pohled, zmizela typická mřížka pro chlazení motoru a novinka od Daimleru více odpovídá současným požadavkům na design městských vozítek. Trhačem asfaltu Smart nikdy nebyl a nezmění se to ani v tomto případě. Novinky tak nabídnou prodloužený dojezd (155 km) což je zhruba o 50 km, než současný model. Nejvyšší rychlost bude maximálně 130 km/h. Kapacita baterie je 41 kW.
Interiér vozu představuje asi nejviditelnější změnu a vše se bude točit kolem konektivity. Spolu s vozem tak získáte i aplikaci, s pomocí které zjistíte stav nabití vaší baterie, polohu vozidla a možnost nastavit si teplotu s předstihem. Jistá už je podpora Apple Car Play a možnost vzdálené správy i přes Apple Watch.
Pokud se pro Smart rozhodnete, nečeká vás ani složité listování v ceníku výbavy. Nabízet se budou 3 modelové úrovně a doplácet si tak můžete např. za lepší led světlomety, panoramatickou střechu a podobné vymoženosti. A protože se jedná o městské vozítko a ženy budou jistě tvořit velké procento zájemců, Daimler jim nabídne pestrou paletu barev a kombinací jak pro exteriér tak i interiér. A pokud jste milovníci otevřené oblohy nad hlavou, můžete si objednat i kabriolet.
Ceny zatím bohužel nejsou zveřejněny.
Zdroj: engadget
Nová modelová řada minivozítek pod názvem EQ Fortwo a EQ Forfour už byly navrženy od základu jako čisté elektromobily.
Pro Smart není elektřina žádnou novinkou. V těchto městských vozítkách jste ji mohli vidět už od roku 2007 a zajímavostí je, že Smart jako jediná automobilka na světě nabízela všechny své modely jak s konvenčním pohonem, tak na elektřinu.
Nyní je vše jinak, a další prvenství se tak nabízí. Smart je první automobilkou, která kompletně přechází na elektrický pohon. Změny v designu jsou patrné na první pohled, zmizela typická mřížka pro chlazení motoru a novinka od Daimleru více odpovídá současným požadavkům na design městských vozítek. Trhačem asfaltu Smart nikdy nebyl a nezmění se to ani v tomto případě. Novinky tak nabídnou prodloužený dojezd (155 km) což je zhruba o 50 km, než současný model. Nejvyšší rychlost bude maximálně 130 km/h. Kapacita baterie je 41 kW.
Interiér vozu představuje asi nejviditelnější změnu a vše se bude točit kolem konektivity. Spolu s vozem tak získáte i aplikaci, s pomocí které zjistíte stav nabití vaší baterie, polohu vozidla a možnost nastavit si teplotu s předstihem. Jistá už je podpora Apple Car Play a možnost vzdálené správy i přes Apple Watch.
Pokud se pro Smart rozhodnete, nečeká vás ani složité listování v ceníku výbavy. Nabízet se budou 3 modelové úrovně a doplácet si tak můžete např. za lepší led světlomety, panoramatickou střechu a podobné vymoženosti. A protože se jedná o městské vozítko a ženy budou jistě tvořit velké procento zájemců, Daimler jim nabídne pestrou paletu barev a kombinací jak pro exteriér tak i interiér. A pokud jste milovníci otevřené oblohy nad hlavou, můžete si objednat i kabriolet.
Ceny zatím bohužel nejsou zveřejněny.
Zdroj: engadget