První elektrickou ulici v Anglii zařídil Siemens

Siemens v Anglii představil první tzv. „elektrickou ulici“, která je 800 metrů dlouhá a je plně připravena pro podporu elektrických vozidel. Díky tomu si získala název „Electric Avenue, W9”. Tato ulice se nachází ve čtvrti Westminster, nabízí 24 nabíjecích míst, jako nabíjecí stanice slouží lampy veřejného osvětlení.

První elektrická ulice v Anglii | foto: Siemens

Za vznikem této ulice stojí společnost Siemens a její průzkum. Ten ukázal, že více než třetina (36 %) britských motoristů plánuje pořízení hybridního nebo elektrického automobilu jako druhého do rodiny, přičemž 40 % dotazovaných uvedlo, že nedostatek nabíjecích stanic je od nákupu vozu dříve zrazoval.

Více elektrických ulic

Projekt vznikl ve spolupráci se společností Ubitricity (poskytovatel nabíjecích řešení) a městskou radou čtvrti Westminster. V rámci projektu bylo upraveno 24 pouličních lamp, které dnes fungují jako nabíjecí místa za využití již existující městské infrastruktury. Městská rada už plánuje takto upravit další dvě ulice. Westminsterská městská rada má ve své čtvrti více nabíjecích bodů než kterýkoli jiný místní úřad ve Velké Británii.

Ve městě je celkem 296 nabíjecích sloupů s lampami, z nichž 24 stojí právě na „Electric Avenue, W9“. V průběhu příštího roku plánuje město dosáhnout tisíce nabíjecích bodů, což odpovídá 40% nárůstu registrací elektrických vozidel v posledních měsících. Siemens a Ubitricity nyní dokončily přes 1 300 instalací pokrývajících celou šíři města a podporovaly londýnského starostu Sadiqa Khana v kampani #Let LondonBreathe za zlepšení kvality ovzduší v Londýně.

Infrastruktura v Londýně

Řidiči se milně domnívají, že se v Londýně nachází 100 – 200 nabíjecích stanic, což je méně než 10 % již vybudovaných. Více než třetina řidičů se také domnívá, že nemají v blízkosti bydliště či práce nabíjecí stanici. Transformace ulic na elektrické tak poskytne obyvatelům jednoduchý a dostupný způsob nabíjení jejich hybridních a plně elektrických vozidel.

„Nabíjecí sloupy veřejného osvětlení nabízejí obyvatelům bez příjezdových cest velmi pohodlný, levný, obnovitelný a energeticky šetrný způsob nabíjení elektromobilů. Auta tráví 95 % času zaparkovaná, proto má smysl je nabíjet, zatímco řidič například spí nebo pracuje. Naše technologie je navržena tak, aby byla nízkonákladová při instalaci i údržbě a nepředstavovala velkou finanční zátěž pro řidiče ani městskou část,“ řekl Daniel Bentham, generální ředitel společnosti Ubitricity UK.

Siemens ještě provedl jeden průzkum, z něhož se více než třetina lidí obává, že nebudou mít dostatečně nabitou baterii. Použitá technologie umožňuje nabití elektromobilu přes noc s dojezdem 200 až 300 kilometrů, přičemž hybridní vozidlo může být nabito za 2 až 3 hodiny.

zdroj: Siemens

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

První elektrickou ulici v Anglii zařídil Siemens

Siemens v Anglii představil první tzv. „elektrickou ulici“, která je 800 metrů dlouhá a je plně připravena pro podporu elektrických vozidel. Díky tomu si získala název „Electric Avenue, W9”. Tato ulice se nachází ve čtvrti Westminster, nabízí 24 nabíjecích míst, jako nabíjecí stanice slouží lampy veřejného osvětlení.

První elektrická ulice v Anglii | foto: Siemens

Za vznikem této ulice stojí společnost Siemens a její průzkum. Ten ukázal, že více než třetina (36 %) britských motoristů plánuje pořízení hybridního nebo elektrického automobilu jako druhého do rodiny, přičemž 40 % dotazovaných uvedlo, že nedostatek nabíjecích stanic je od nákupu vozu dříve zrazoval.

Více elektrických ulic

Projekt vznikl ve spolupráci se společností Ubitricity (poskytovatel nabíjecích řešení) a městskou radou čtvrti Westminster. V rámci projektu bylo upraveno 24 pouličních lamp, které dnes fungují jako nabíjecí místa za využití již existující městské infrastruktury. Městská rada už plánuje takto upravit další dvě ulice. Westminsterská městská rada má ve své čtvrti více nabíjecích bodů než kterýkoli jiný místní úřad ve Velké Británii.

Ve městě je celkem 296 nabíjecích sloupů s lampami, z nichž 24 stojí právě na „Electric Avenue, W9“. V průběhu příštího roku plánuje město dosáhnout tisíce nabíjecích bodů, což odpovídá 40% nárůstu registrací elektrických vozidel v posledních měsících. Siemens a Ubitricity nyní dokončily přes 1 300 instalací pokrývajících celou šíři města a podporovaly londýnského starostu Sadiqa Khana v kampani #Let LondonBreathe za zlepšení kvality ovzduší v Londýně.

Infrastruktura v Londýně

Řidiči se milně domnívají, že se v Londýně nachází 100 – 200 nabíjecích stanic, což je méně než 10 % již vybudovaných. Více než třetina řidičů se také domnívá, že nemají v blízkosti bydliště či práce nabíjecí stanici. Transformace ulic na elektrické tak poskytne obyvatelům jednoduchý a dostupný způsob nabíjení jejich hybridních a plně elektrických vozidel.

„Nabíjecí sloupy veřejného osvětlení nabízejí obyvatelům bez příjezdových cest velmi pohodlný, levný, obnovitelný a energeticky šetrný způsob nabíjení elektromobilů. Auta tráví 95 % času zaparkovaná, proto má smysl je nabíjet, zatímco řidič například spí nebo pracuje. Naše technologie je navržena tak, aby byla nízkonákladová při instalaci i údržbě a nepředstavovala velkou finanční zátěž pro řidiče ani městskou část,“ řekl Daniel Bentham, generální ředitel společnosti Ubitricity UK.

Siemens ještě provedl jeden průzkum, z něhož se více než třetina lidí obává, že nebudou mít dostatečně nabitou baterii. Použitá technologie umožňuje nabití elektromobilu přes noc s dojezdem 200 až 300 kilometrů, přičemž hybridní vozidlo může být nabito za 2 až 3 hodiny.

zdroj: Siemens

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."