Proč si pořídit Toyotu Corollu Cross Hybrid? Zde je 5 největších důvodů

Matouš Vrchota
  • Toyota Corolla Cross vyplňuje prázdné místo v modelové řadě
  • Lze najít mnohem více důvodů, proč je toto vozidlo pro vás to pravé
  • Lepší hybridní systém na trhu nehledejte
Proč si pořídit Toyotu Corollu Cross Hybrid
Proč si pořídit Toyotu Corollu Cross Hybrid

Doba klasických hatchbacků je nejspíše bohužel nenávratně pryč. Trhu dominují vozy s vyšší světlou výškou, často se tomuto typu přezdívá crossover. Nejde ani tak o typický městský vůz, ani o vůz stavby SUV. Řidiči si ale pochvalují příjemně vysoký posez s příjemným výhledem a navýšenou bezpečnost. Jedním zajímavým příkladem takového vozu je i Toyota Corolla Cross.


Kapitoly


Bezpečnější konstrukce

Právě i zmíněný vyšší posez za volantem jde označit za jeden ze skvělých důvodů, proč si takové vozidlo pořídit. Jestliže jste zvyklí na typická nízká vozidla, budete chvíli hledat svojí ideální pozici. Kapota Corolly Cross působí dlouhým dojmem, ale po pár minutách jízdy ji přestanete vnímat jako překážku a budete rádi za případnou větší deformační zónu při nárazu. Co si budeme povídat, s vozy podobné konstrukce rády jezdí ženy a pro přehled ve městě je výše položené sedadlo naprosto skvělé.

“Dokonalý” hybridní systém

Kdo si dosud nevyzkoušel unikátní systém hybridního pohonu Toyoty, by měl zvednout telefon a domluvit si u nejbližího dealera zkušební jízdu. Je to něco neobvyklého a i zastánci spalovacích motorů budou muset uznat, jaké mistrovské dílo to vlastně je. Koncepcí takřka nezničitelný atmosférický motor se páruje s jednostupňovou převodovkou a elektrickými motor generátory. Na dálnici vůz sice ve vyšších otáčkách zní jakoby už nemohl, ve městě se ale cítí stejně nejlépe. Tam se také umí odměnit ještě zcela jinak.

Toyota Corolla Cross Hybrid test
Toyota Corolla Cross Hybrid test

Čtěte také: Test Toyota Corolla Cross Hybrid – Kvalitně zalepená díra na trhu?


Spotřeba pro šetřílky

Právě v městském provozu se budete s Corollou Cross Hybrid cítit nejlépe. Svojí koncepcí není vůz vyráběný s cílem pro velké rodiny, ale spíše jako menší druhý vůz do města. Díky hybridnímu pohonu umí i z více než 50 % jezdit na elektřinu. Vaše kombinovaná spotřeba bude umět dosáhnout i hranice pěti litrů. To je na vyšší vůz slušné a obhajitelné.

Pracoviště řidiče, jednička s hvězdičkou

Co je na Corolle Cross skvělé, je její orientace na řidiče. Příjemně velký a rozumně umístěný displej centrálního infotainmentu o úhlopříčce 10,5” má jednoduché rozhraní, které vás nebude nutit za jízdy neustále přepínat funkce. Menší displej mezi budíky nabídne spoustu jízdních informací, ale také v rozumné grafické podobě. Jestli nejste zastánci dotykového ovládání, potěší rozložení fyzických tlačítek pro ovládání klimatizace i důležitých jízdních komponentů. Všechna tlačítka mají navíc příjemný stisk s potvrzujícím kliknutím.

Toyota Corolla Cross Hybrid test
Toyota Corolla Cross Hybrid test

Moderní nadčasový design

Toyota Corolla Cross již z dálky vzbuzuje respekt. Některé prvky si půjčuje od větších sourozenců a dělají z vozu robustnější, než ve skutečnosti je. To se na silnici bezpochyby hodí. Toyota se z tohoto vozu nepouštěla do velkých experimentů a dodala zákazníkům to, co u ní dlouhé roky funguje a je vyžadováno. Světlomety skvěle svítí, decentní oplastování vám dodá na seběvědomí i mimo asfaltové cestě a i obyčejná stříbrná barva karoserii sluší. K tomu jednoduše není co dodat.

Toyota Corolla Cross Hybrid test
Toyota Corolla Cross Hybrid test

Toto bylo 5 hlavních důvodů, díky kterým podle nás stojí za to pořídit si model Toyota Corolla Cross Hybrid. Ve druhém článku jsme se naopak podívali na největší důvody, proč se tomuto vozu raději vyhnout. Protože jak se říká, na všem se dá najít něco dobrého, ale i špatného.

Sledujte nás v Google Zprávách

Autor článku

Matouš Vrchota - Redaktor

Zajímám se o moderní technologie nejen v oblasti automotive. Jak je něco digitální a ideálně s Androidem, většinou to má i moji pozornost. Když ve volném čase neřídím, tak většinou něco kutím na rodinném vozovém parku nebo jezdím na kole.


Komentáře


Nejnovější články