Modelová řada Taycan se od své světové premiéry v roce 2019 neustále rozrůstá. Tři karosářské varianty s až pěti možnostmi motorů nabízejí pro každého něco. „Obzvláště mě těší, že nyní máme také Taycan s legendární jmenovkou GTS,” říká Kevin Giek. Taycan GTS a Taycan GTS Sport Turismo začínají v Německu na 131 834 a 132 786 eurech (včetně DPH). Obě modelové varianty by se měly objevit u prodejců na jaře 2022.
Porsche Taycan GTS je sportovní a současně všestranný model. Má působivý výkon 440 kW. Kombinovaná spotřeba dle WLTP činí 20,3 – 24,1 kWh/100 km a vůz má průměrný dojezd 424 až 504 km. Sprint z 0 na 100 km/h zvládnou obě karosářské varianty za 3,7 sekundy.
Maximální rychlost činí 250 km/h. Jako zástupce nejnovější generace Taycan má GTS mimořádně efektivní pohon. Stejnou aktualizaci obdržely v novém modelovém roce i ostatní modely řady. Díky ní dochází především ke zvýšení dojezdu. S dojezdem až 504 km je nový sportovní model prvním Taycanem, který dokáže překonat hranici 500 km.
Adaptivní vzduchové odpružení, včetně Porsche Active Suspension Management (PASM), je u GTS speciálně přizpůsobeno ve prospěch příčné dynamiky. Ještě sportovnější je také nastavení volitelného řízení zadní nápravy. Bohatší zvuk upraveného Porsche Electric Sport Sound podtrhuje charakter nového GTS.
Exteriér a interiér jsou výrazné. Na exteriéru je mnoho černých nebo tmavých detailů, jako je přední nárazník, spodní části vnějších zpětných zrcátek a lišty bočních oken, tak jak je u GTS tradiční. Četné prvky Black Race-Tex v interiéru podtrhují elegantní a dynamické prostředí, stejně jako standardní paket interiéru z broušeného hliníku s černým eloxovaným povrchem.
Čtěte také: Velký jako skála! Dwayne „The Rock“ Johnson se zasekl v Porsche Taycan
Přidáním modelu Taycan Sport Turismo získala modelová rodina třetí karosářskou variantu. Nový derivát je zaměřen na ty, kteří chtějí podobnou úroveň každodenní praktičnosti, jakou nabízí Taycan Cross Turismo, ale nechtějí si nechat ujít výkony sportovního sedanu Taycan na silnici.
Taycan Sport Turismo sdílí sportovní siluetu, dozadu se svažující linii střechy a funkční design. Prostor nad hlavou vzadu je o více než 45 milimetrů větší než u sportovního sedanu Taycan a objem zavazadlového prostoru pod velkými dveřmi zavazadlového prostoru je více než 1200 litrů. Taycan Sport Turismo ale nemá terénní designové prvky.
Panoramatická střecha s funkcí Sunshine Control je k dispozici jako nová volitelná výbava pro Taycan GTS. Elektricky přepínatelný film z tekutých krystalů může změnit střechu z čiré na matnou. To chrání cestující před oslněním, aniž by došlo ke ztmavení interiéru.
Střecha je rozdělena do devíti segmentů, které lze individuálně přepínat. V automobilovém sektoru se jedná o naprostou novinku. Kromě nastavení jasné a matné lze vybrat také vzory Semi a Bold. Jedná se o předdefinované obrazce s úzkými nebo širokými segmenty.
Modelová řada Taycan se od své světové premiéry v roce 2019 neustále rozrůstá. Tři karosářské varianty s až pěti možnostmi motorů nabízejí pro každého něco. „Obzvláště mě těší, že nyní máme také Taycan s legendární jmenovkou GTS,” říká Kevin Giek. Taycan GTS a Taycan GTS Sport Turismo začínají v Německu na 131 834 a 132 786 eurech (včetně DPH). Obě modelové varianty by se měly objevit u prodejců na jaře 2022.
Porsche Taycan GTS je sportovní a současně všestranný model. Má působivý výkon 440 kW. Kombinovaná spotřeba dle WLTP činí 20,3 – 24,1 kWh/100 km a vůz má průměrný dojezd 424 až 504 km. Sprint z 0 na 100 km/h zvládnou obě karosářské varianty za 3,7 sekundy.
Maximální rychlost činí 250 km/h. Jako zástupce nejnovější generace Taycan má GTS mimořádně efektivní pohon. Stejnou aktualizaci obdržely v novém modelovém roce i ostatní modely řady. Díky ní dochází především ke zvýšení dojezdu. S dojezdem až 504 km je nový sportovní model prvním Taycanem, který dokáže překonat hranici 500 km.
Adaptivní vzduchové odpružení, včetně Porsche Active Suspension Management (PASM), je u GTS speciálně přizpůsobeno ve prospěch příčné dynamiky. Ještě sportovnější je také nastavení volitelného řízení zadní nápravy. Bohatší zvuk upraveného Porsche Electric Sport Sound podtrhuje charakter nového GTS.
Exteriér a interiér jsou výrazné. Na exteriéru je mnoho černých nebo tmavých detailů, jako je přední nárazník, spodní části vnějších zpětných zrcátek a lišty bočních oken, tak jak je u GTS tradiční. Četné prvky Black Race-Tex v interiéru podtrhují elegantní a dynamické prostředí, stejně jako standardní paket interiéru z broušeného hliníku s černým eloxovaným povrchem.
Čtěte také: Velký jako skála! Dwayne „The Rock“ Johnson se zasekl v Porsche Taycan
Přidáním modelu Taycan Sport Turismo získala modelová rodina třetí karosářskou variantu. Nový derivát je zaměřen na ty, kteří chtějí podobnou úroveň každodenní praktičnosti, jakou nabízí Taycan Cross Turismo, ale nechtějí si nechat ujít výkony sportovního sedanu Taycan na silnici.
Taycan Sport Turismo sdílí sportovní siluetu, dozadu se svažující linii střechy a funkční design. Prostor nad hlavou vzadu je o více než 45 milimetrů větší než u sportovního sedanu Taycan a objem zavazadlového prostoru pod velkými dveřmi zavazadlového prostoru je více než 1200 litrů. Taycan Sport Turismo ale nemá terénní designové prvky.
Panoramatická střecha s funkcí Sunshine Control je k dispozici jako nová volitelná výbava pro Taycan GTS. Elektricky přepínatelný film z tekutých krystalů může změnit střechu z čiré na matnou. To chrání cestující před oslněním, aniž by došlo ke ztmavení interiéru.
Střecha je rozdělena do devíti segmentů, které lze individuálně přepínat. V automobilovém sektoru se jedná o naprostou novinku. Kromě nastavení jasné a matné lze vybrat také vzory Semi a Bold. Jedná se o předdefinované obrazce s úzkými nebo širokými segmenty.