Podmaní si Škoda asijské trhy? Vstoupila do Vietnamu, následovat má Thajsko, či Malajsie

AKTUÁLNĚ
Luboš Srb
Škoda Vision 7S a nové logo

Nové logo ŠKODA

Mladoboleslavská automobilka Škoda po „výpadku“ Číny a Ruska hledá nové trhy, na které vstoupí, aby v dlouhodobějším horizontu zalepila díry a v ideálním případě nakopla další růst společnosti.

Škoda začíná prodávat auta ve Vietnamu

Aktuálně Škoda vstoupila na vietnamský trh, který roste mimořádným tempem a již nyní je čtvrtým největším odbytištěm aut v jihovýchodní Asii. V loňském roce se zde prodalo 367 tisíc vozidel. Cílem českého výrobce aut je prodat v letošním roce řádově stovky vozů a postupně čísla navyšovat tak, aby po roce 2030 překročila hranici 40 tisíc aut ročně.

Ve Vietnamu prodává Škodovka své SUV modely Karoq a Kodiaq dovezené z Česka. V příštím roce chce automobilka s místním partnerem TC Group rozjet výrobu vozů z plně rozložených sad (CKD – Completely Knocked Down) v nově budovaném závodě. Dojít má také na dovoz modelů Octavia a Superb, počítá se i s uvedením elektrického modelu Enyaq iV.

Po Vietnamu zvažuje Škoda, že vstoupí také do Thajska, Malajsie, nebo Indonésie.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Podmaní si Škoda asijské trhy? Vstoupila do Vietnamu, následovat má Thajsko, či Malajsie

AKTUÁLNĚ
Luboš Srb
Škoda Vision 7S a nové logo

Nové logo ŠKODA

Mladoboleslavská automobilka Škoda po „výpadku“ Číny a Ruska hledá nové trhy, na které vstoupí, aby v dlouhodobějším horizontu zalepila díry a v ideálním případě nakopla další růst společnosti.

Škoda začíná prodávat auta ve Vietnamu

Aktuálně Škoda vstoupila na vietnamský trh, který roste mimořádným tempem a již nyní je čtvrtým největším odbytištěm aut v jihovýchodní Asii. V loňském roce se zde prodalo 367 tisíc vozidel. Cílem českého výrobce aut je prodat v letošním roce řádově stovky vozů a postupně čísla navyšovat tak, aby po roce 2030 překročila hranici 40 tisíc aut ročně.

Ve Vietnamu prodává Škodovka své SUV modely Karoq a Kodiaq dovezené z Česka. V příštím roce chce automobilka s místním partnerem TC Group rozjet výrobu vozů z plně rozložených sad (CKD – Completely Knocked Down) v nově budovaném závodě. Dojít má také na dovoz modelů Octavia a Superb, počítá se i s uvedením elektrického modelu Enyaq iV.

Po Vietnamu zvažuje Škoda, že vstoupí také do Thajska, Malajsie, nebo Indonésie.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."