Dlouhá desetiletí vyrábějí automobilky značkové limuzíny, SUV a další typy vozidel. Opel Rocks-e by měl být prvním kvadricyklem, tedy čtyřkolkou, vyráběnou na starém kontinentě. Toto označení znamená, že hranaté vozítko není v Evropě považováno za plnohodnotný automobil.
Opel Rocks-e je v podstatě stejný vůz jako Citroën Ami, který najdeme ve vozovém parku České pošty. Nicméně jde v lepším případě o roztomilý elektromobil, v horším případě pak o směšný elektromobil, který na zvýšení popularity aut na baterky rozhodně nepřidává, spíše přesně naopak.
A nejde přitom jen o vzhled připomínající mrňavého pidižvíka. Opel Rocks-e má pod kapotou motor o výkonu 6 kW, což postačí na maximální rychlost 45 km/h, nicméně vzhledem ke konstrukčním vlastnostem očekáváme, že by jen o něco málo vyšší rychlosti mohli být krajně nebezpečné.
Čtěte také: Česká pošta ruší plány na nákup elektromobilů, místo toho pořídí elektrokola
Malý elektromobil od Opelu nedostal do vínku ani kdovíjak velkou baterii. Její kapacita 5,5 kWh by měla postačit maximálně pro 75 km dojezdu dle normy WLTP. K následnému nabíjení můžete použít pouze klasickou zásuvku s limitem výkonu 2,3 kW, nicméně po zhruba 3 hodinách je vůz opět stoprocentně připraven ke vzrušující jízdě.
Opel by měl více informací k elektromobilu Rocks-e přinést na podzim letošního roku a spustit prodej v Německu. Očekává se, že začátkem roku 2022 dojde k rozšíření prodeje i v dalších evropských zemích.
Ceny jsou zatím zahaleny tajemstvím, víme jen, že vůz bude k dispozici ve třech stupních výbavy. K porovnání může posloužit cena Citroënu Ami, který stojí od 6 000 eur. Citroën se ale zaměřuje spíš na systémy sdílení automobilů než na soukromý sektor.
Jak se vám líbí takový výtvor od automobilky? Myslíte si, že je budoucností vyrábět taková malá, elektrický přibližovadla pro mladé? Podělte se o své názory v naší diskuzi pod článkem!
Dlouhá desetiletí vyrábějí automobilky značkové limuzíny, SUV a další typy vozidel. Opel Rocks-e by měl být prvním kvadricyklem, tedy čtyřkolkou, vyráběnou na starém kontinentě. Toto označení znamená, že hranaté vozítko není v Evropě považováno za plnohodnotný automobil.
Opel Rocks-e je v podstatě stejný vůz jako Citroën Ami, který najdeme ve vozovém parku České pošty. Nicméně jde v lepším případě o roztomilý elektromobil, v horším případě pak o směšný elektromobil, který na zvýšení popularity aut na baterky rozhodně nepřidává, spíše přesně naopak.
A nejde přitom jen o vzhled připomínající mrňavého pidižvíka. Opel Rocks-e má pod kapotou motor o výkonu 6 kW, což postačí na maximální rychlost 45 km/h, nicméně vzhledem ke konstrukčním vlastnostem očekáváme, že by jen o něco málo vyšší rychlosti mohli být krajně nebezpečné.
Čtěte také: Česká pošta ruší plány na nákup elektromobilů, místo toho pořídí elektrokola
Malý elektromobil od Opelu nedostal do vínku ani kdovíjak velkou baterii. Její kapacita 5,5 kWh by měla postačit maximálně pro 75 km dojezdu dle normy WLTP. K následnému nabíjení můžete použít pouze klasickou zásuvku s limitem výkonu 2,3 kW, nicméně po zhruba 3 hodinách je vůz opět stoprocentně připraven ke vzrušující jízdě.
Opel by měl více informací k elektromobilu Rocks-e přinést na podzim letošního roku a spustit prodej v Německu. Očekává se, že začátkem roku 2022 dojde k rozšíření prodeje i v dalších evropských zemích.
Ceny jsou zatím zahaleny tajemstvím, víme jen, že vůz bude k dispozici ve třech stupních výbavy. K porovnání může posloužit cena Citroënu Ami, který stojí od 6 000 eur. Citroën se ale zaměřuje spíš na systémy sdílení automobilů než na soukromý sektor.
Jak se vám líbí takový výtvor od automobilky? Myslíte si, že je budoucností vyrábět taková malá, elektrický přibližovadla pro mladé? Podělte se o své názory v naší diskuzi pod článkem!