Jedno poměrně velké zklamání přinášíme přímo od České pošty, která alespoň jedinkrát každému z nás doručila nějaký ten balíček. Plán na přechod k elektromobilům odstartoval ministr vnitra Jan Hamáček, který celému projektu fandil. Celá akce už ovšem začala v roce 2019, tedy dva roky zpátky. A výsledek? Česká pošta žádné elektromobily nenakoupí.
Tehdy “ideální podnik pro úsporu energií” musel kvůli rekordním ztrátám za rok 2019 začít razantně šetřit. Místo elektrifikace České poště tak nezbývá nic jiného, než sklopit uši a čekat na lepší časy. Aby to však nebylo tak černé, tak si podnik připravil alespoň nějaký zajímavý plán.
Čtěte také: 5 hlavních důvodů, proč si pořídit elektrokolo
Připravuje se totiž projekt na pořízení elektrokol, díky kterým by se mohla zvýšit efektivita pracovníků. V současné chvíli prý probíhá intenzivní testování a na finální rozsudek se ještě čeká. Očekáváme, že investice nebude příliš vysoká.
Zajímavou zprávou také je, že Česká pošta dlouhodobě testuje čtveřici elektromobilů. S nákupem však bohužel nepočítají, a to hned z několika výše zmíněných důvodů. Vidle do toho pak hází i tehdejší neúspěšný tendr na nákup 35 až 60 elektrických vozidel, do kterého se přihlásil jediný zájemce.
Myslíte si, že pošta někdy začne elektrifikovat svůj vozový park? Podělte se o názor v diskuzi!
Jedno poměrně velké zklamání přinášíme přímo od České pošty, která alespoň jedinkrát každému z nás doručila nějaký ten balíček. Plán na přechod k elektromobilům odstartoval ministr vnitra Jan Hamáček, který celému projektu fandil. Celá akce už ovšem začala v roce 2019, tedy dva roky zpátky. A výsledek? Česká pošta žádné elektromobily nenakoupí.
Tehdy “ideální podnik pro úsporu energií” musel kvůli rekordním ztrátám za rok 2019 začít razantně šetřit. Místo elektrifikace České poště tak nezbývá nic jiného, než sklopit uši a čekat na lepší časy. Aby to však nebylo tak černé, tak si podnik připravil alespoň nějaký zajímavý plán.
Čtěte také: 5 hlavních důvodů, proč si pořídit elektrokolo
Připravuje se totiž projekt na pořízení elektrokol, díky kterým by se mohla zvýšit efektivita pracovníků. V současné chvíli prý probíhá intenzivní testování a na finální rozsudek se ještě čeká. Očekáváme, že investice nebude příliš vysoká.
Zajímavou zprávou také je, že Česká pošta dlouhodobě testuje čtveřici elektromobilů. S nákupem však bohužel nepočítají, a to hned z několika výše zmíněných důvodů. Vidle do toho pak hází i tehdejší neúspěšný tendr na nákup 35 až 60 elektrických vozidel, do kterého se přihlásil jediný zájemce.
Myslíte si, že pošta někdy začne elektrifikovat svůj vozový park? Podělte se o názor v diskuzi!