Hyundai Santa Fe (2021) poprvé jako hybrid i plug-in hybrid. Dojezd na baterku až 69 km

Článek byl naposledy aktualizován 25.2. 2021 v 9:30.

  • Nová generace prémiového SUV Hyundai Santa Fe pro rok 2021 se blíží
  • Vůbec poprvé dostane do vínku i elektrifikovaný pohon
  • Dojezd plug-in hybridu ve městě je až 69 km, kombinovaně až 58 km
Hyundai Santa Fe 2021

Nové hybridní Hyundai Santa Fe (2021)

Aktualizováno 25.2. 2021

Automobilka Hyundai právě zahájila výrobu nového modelu Santa Fe Plug-in Hybrid ve svém závodě v jihokorejském Ulsanu. Vlajková loď jihokorejské značky v evropském segmentu SUV bude uvedena na trh s čistě elektrickým dojezdem až 69 km dle WLTP ve městě, resp. až 58 km v kombinovaném cyklu WLTP.

Nové Santa Fe Plug-in Hybrid s výkonem 265 koní a pohonem všech kol je na českém trhu k dispozici za cenu od 1 249 990 Kč včetně DPH. Přesnou dostupnost zatím neznáme.


Původní článek z 5.6. 2020

Ne jedna, ale hned dvě premiéry

Nové Santa Fe přináší nové hybridní pohony „Smartstream“ ve verzích s možností vnějšího nabíjení i bez ní, tj. ve variantě plug-in hybrid i pouze hybrid. Na specifikace si však ještě budeme muset počkat, protože zatím nám automobilka poslala pouze ochutnávku a neuvedla k tomu žádné další informace.

Kromě toho bude nový Hyundai Santa Fe prvním vozidlem této značky v Evropě, které využívá zcela novou platformu 3. generace, která umožňuje ještě vyšší úroveň provozních vlastností, hospodárnosti a bezpečnosti.


Čtěte také: Test po 27 000 km: Hyundai Ioniq Electric je králem spotřeby


Nová platforma 3. generace

„Nová platforma je vybavena systémem, který usměrňuje proudění vzduchu. Optimalizovaným pohybem vzduchu motorovým prostorem se zlepšuje odvádění tepla a současně se zvyšuje stabilita spodní části vozidla.” uvádí ve své tiskové zprávě jihokorejská automobilka.

„Stabilitu vozidla zvyšuje také uložení těžkých komponentů platformy v nižší poloze, což snižuje hmotnost a těžiště. Vylepšena byla rovněž aerodynamika. Minimalizovaný aerodynamický odpor vzduchu přispívá k vynikající úrovni hospodárnosti a provozních vlastností. Pevné body fixních pák řízení byly přemístěny ke středům předním kol, což zlepšuje ovladatelnost. V oblastech s intenzivními vibracemi bylo vylepšeno odhlučnění.” Vypadá to tedy na celkem slušný upgrade.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Hyundai Santa Fe (2021) poprvé jako hybrid i plug-in hybrid. Dojezd na baterku až 69 km

Článek byl naposledy aktualizován 25.2. 2021 v 9:30.

  • Nová generace prémiového SUV Hyundai Santa Fe pro rok 2021 se blíží
  • Vůbec poprvé dostane do vínku i elektrifikovaný pohon
  • Dojezd plug-in hybridu ve městě je až 69 km, kombinovaně až 58 km
Hyundai Santa Fe 2021

Nové hybridní Hyundai Santa Fe (2021)

Aktualizováno 25.2. 2021

Automobilka Hyundai právě zahájila výrobu nového modelu Santa Fe Plug-in Hybrid ve svém závodě v jihokorejském Ulsanu. Vlajková loď jihokorejské značky v evropském segmentu SUV bude uvedena na trh s čistě elektrickým dojezdem až 69 km dle WLTP ve městě, resp. až 58 km v kombinovaném cyklu WLTP.

Nové Santa Fe Plug-in Hybrid s výkonem 265 koní a pohonem všech kol je na českém trhu k dispozici za cenu od 1 249 990 Kč včetně DPH. Přesnou dostupnost zatím neznáme.


Původní článek z 5.6. 2020

Ne jedna, ale hned dvě premiéry

Nové Santa Fe přináší nové hybridní pohony „Smartstream“ ve verzích s možností vnějšího nabíjení i bez ní, tj. ve variantě plug-in hybrid i pouze hybrid. Na specifikace si však ještě budeme muset počkat, protože zatím nám automobilka poslala pouze ochutnávku a neuvedla k tomu žádné další informace.

Kromě toho bude nový Hyundai Santa Fe prvním vozidlem této značky v Evropě, které využívá zcela novou platformu 3. generace, která umožňuje ještě vyšší úroveň provozních vlastností, hospodárnosti a bezpečnosti.


Čtěte také: Test po 27 000 km: Hyundai Ioniq Electric je králem spotřeby


Nová platforma 3. generace

„Nová platforma je vybavena systémem, který usměrňuje proudění vzduchu. Optimalizovaným pohybem vzduchu motorovým prostorem se zlepšuje odvádění tepla a současně se zvyšuje stabilita spodní části vozidla.” uvádí ve své tiskové zprávě jihokorejská automobilka.

„Stabilitu vozidla zvyšuje také uložení těžkých komponentů platformy v nižší poloze, což snižuje hmotnost a těžiště. Vylepšena byla rovněž aerodynamika. Minimalizovaný aerodynamický odpor vzduchu přispívá k vynikající úrovni hospodárnosti a provozních vlastností. Pevné body fixních pák řízení byly přemístěny ke středům předním kol, což zlepšuje ovladatelnost. V oblastech s intenzivními vibracemi bylo vylepšeno odhlučnění.” Vypadá to tedy na celkem slušný upgrade.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."