Nezdařilý experiment. Volkswagen do aut vrátí prvek, po kterém jste volali

  • Volkswagen vrací fyzická tlačítka do interiéru všech nových vozidel
  • Interiér konceptu ID. 2all ukazuje reakci automobilky na kritiku
  • Velké množství dotykových tlačítek značku poškodilo
Volkswagen ID.2all interiér

Interiér vozu s 10,9″ palubním displejem a 12,9″ dotykovým středovým displejem. Nechybí ani lišta s klasickými tlačítky

Interiéry budoucnosti automobilů značky Volkswagen budou čerpat inspiraci z koncepčního vozu ID. 2all a do kabiny nových vozů vrátí fyzická tlačítka a ovládací prvky. Přístup využívající dotykovou obrazovku u Golfu Mk8 a u modelů ID.3 a ID.4 u zákazníků neuspěl, což vyvolalo celkový obrat designového jazyka německé značky.

Koncept ID. 2all je vzorem budoucích Volkswagenů

Interiérový designér Volkswagenu Darius Watola řekl, že koncept ID. 2all ukazuje nový přístup ke všem modelům a je reakcí na nedávnou zpětnou vazbu od zákazníků. Také generální ředitel Volkswagenu Thomas Schäfer nedávno prohlásil, že interiér s dotykovou obrazovkou nadělal značce mnoho škod. Nový interiér obsahuje řadu fyzických podsvícených tlačítek a také otočný ovladač na středovém tunelu pro ovládání obrazovky na palubní desce, podobně jako tomu je u systému iDrive od BMW.

Kromě centrální dotykové obrazovky infotainmentu se ve vozidle také nachází palubní displej s jízdními informacemi. Takové zobrazení v oční linii řidiče je podle Watoly klíčové pro bezpečnost. Watola také poznamenal, že evropští zákazníci měli na řešení interiéru zcela jiný pohled než na jiných globálních trzích a požadovali více fyzických tlačítek.


Čtěte také: Cenově dostupné elektrické SUV? Volkswagen ID.2all dostane většího sourozence


Mění se materiály a také exteriér vozů

Revoluce nastává také ve využití materiálů, jelikož se Volkswagen postupně snaží vyřadit tvrdé plasty, lepidla, chrom a kůži. Téměř každý povrch ID. 2all je měkký na dotek, interiér vozu kombinuje tkaniny a Alcantaru a omezené je také použití některých dřevin a kovů. Watola si přeje, aby co nejvíce prvků a materiálů zůstalo ve voze od konceptu až po jeho sériovou podobu, která má přijít na trh v roce 2025. Cílem značky zůstává dodržení ceny pod 25 000 eur, což by mohlo vést k omezení některých prémiových materiálů v interiéru.

Nový přístup k designu interiéru se současně promítá do nového přístupu k celkovému designu. Koncept ID. 2all je manifestem šéfa designu Andrease Mindta, který se v únoru přestěhoval z Bentley a je vizí budoucích vozů Volkswagen, které budou mít „stabilní a sympatický design, vždy s tajnou příměsí a smyslem pro humor“. Koncept interiéru také představuje nový designový jazyk pro exteriér, který čerpá z klasických modelů, jako jsou Beetle, Golf a Volkswagen Polo.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Nezdařilý experiment. Volkswagen do aut vrátí prvek, po kterém jste volali

  • Volkswagen vrací fyzická tlačítka do interiéru všech nových vozidel
  • Interiér konceptu ID. 2all ukazuje reakci automobilky na kritiku
  • Velké množství dotykových tlačítek značku poškodilo
Volkswagen ID.2all interiér

Interiér vozu s 10,9″ palubním displejem a 12,9″ dotykovým středovým displejem. Nechybí ani lišta s klasickými tlačítky

Interiéry budoucnosti automobilů značky Volkswagen budou čerpat inspiraci z koncepčního vozu ID. 2all a do kabiny nových vozů vrátí fyzická tlačítka a ovládací prvky. Přístup využívající dotykovou obrazovku u Golfu Mk8 a u modelů ID.3 a ID.4 u zákazníků neuspěl, což vyvolalo celkový obrat designového jazyka německé značky.

Koncept ID. 2all je vzorem budoucích Volkswagenů

Interiérový designér Volkswagenu Darius Watola řekl, že koncept ID. 2all ukazuje nový přístup ke všem modelům a je reakcí na nedávnou zpětnou vazbu od zákazníků. Také generální ředitel Volkswagenu Thomas Schäfer nedávno prohlásil, že interiér s dotykovou obrazovkou nadělal značce mnoho škod. Nový interiér obsahuje řadu fyzických podsvícených tlačítek a také otočný ovladač na středovém tunelu pro ovládání obrazovky na palubní desce, podobně jako tomu je u systému iDrive od BMW.

Kromě centrální dotykové obrazovky infotainmentu se ve vozidle také nachází palubní displej s jízdními informacemi. Takové zobrazení v oční linii řidiče je podle Watoly klíčové pro bezpečnost. Watola také poznamenal, že evropští zákazníci měli na řešení interiéru zcela jiný pohled než na jiných globálních trzích a požadovali více fyzických tlačítek.


Čtěte také: Cenově dostupné elektrické SUV? Volkswagen ID.2all dostane většího sourozence


Mění se materiály a také exteriér vozů

Revoluce nastává také ve využití materiálů, jelikož se Volkswagen postupně snaží vyřadit tvrdé plasty, lepidla, chrom a kůži. Téměř každý povrch ID. 2all je měkký na dotek, interiér vozu kombinuje tkaniny a Alcantaru a omezené je také použití některých dřevin a kovů. Watola si přeje, aby co nejvíce prvků a materiálů zůstalo ve voze od konceptu až po jeho sériovou podobu, která má přijít na trh v roce 2025. Cílem značky zůstává dodržení ceny pod 25 000 eur, což by mohlo vést k omezení některých prémiových materiálů v interiéru.

Nový přístup k designu interiéru se současně promítá do nového přístupu k celkovému designu. Koncept ID. 2all je manifestem šéfa designu Andrease Mindta, který se v únoru přestěhoval z Bentley a je vizí budoucích vozů Volkswagen, které budou mít „stabilní a sympatický design, vždy s tajnou příměsí a smyslem pro humor“. Koncept interiéru také představuje nový designový jazyk pro exteriér, který čerpá z klasických modelů, jako jsou Beetle, Golf a Volkswagen Polo.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."