Divize skupiny Volkswagen, zabývající se výrobou užitkových a velkoprostorových vozidel, byla donucena zastavit výrobu největší elektrické novinky společnosti, modelu ID.Buzz v hanoverském závodě. Tato překvapivá zpráva přichází teprve pár týdnů po zahájení výroby. Na vině je chyba v dodaných bateriích.
Místní zpravodaj informoval o tom, že společnost zaznamenala problém v kvalitě baterií odebíraných pro tento model. Podle reportáže se v paketech nachází defektní články i celé moduly. Z tohoto důvodu byl závod nucen sáhnout do výrobního procesu velkoprostorového modelu Volkswagen ID.Buzz.
Aktuální doba pozastavení výroby je ohlášena na jeden týden. Neoficiální zdroje tvrdí, že chyba se u baterií projevuje v nízkém dojezdu, a to především kvůli kolísajícímu napětí. Novinkou tohoto modelu totiž je to, že jako jediný model značky odebírá baterie od nového a dosud neuvedeného dodavatele. To sice není potěšující zpráva pro automobilku, majitelé a zájemci o jiné modely rodiny ID. se tak ale nemusí obávat o kvalitu baterií těchto vozů.
Čtěte také: Volkswagen bude chrlit jeden ID.Buzz za druhým. Cílem je až 130 tisíc vozů ročně
Po otestování na ID.Buzz se ale měly tyto nové baterie používat napříč celou platformou MEB. Takový plán nejspíš stále zůstane v platnosti, nyní se ale globální nasazení minimálně na nějakou dobu odloží. Naopak díky tomu, že i tento typ na modulární platformě stojí, neměl by pro výrobce být výraznější problém vyměnit vadné baterie za plně funkční a od ověřených dodavatelů.
Do současnosti bylo vyrobeno kolem 500 kusů nejnovějšího pokračovatele z rodu Bulli. K zákazníkům se vozy začnou dostávat až koncem roku, takže žádný klient nemůže být tímto nedostatkem reálně ovlivněn. Při této produkci by měl Volkswagen přijít na řešení velmi rychle a nemělo by to výrazně ovlivnit další výrobu. Pokud by se něco takového stalo při plně rozjeté výrobě, kterou chce automobilka navýšit až na 15 tisíc vozů jen do konce tohoto roku, jednalo by se mnohem větší problém. Ročně má z linek sjet až 130 tisíc kusů tohoto modelu.
Divize skupiny Volkswagen, zabývající se výrobou užitkových a velkoprostorových vozidel, byla donucena zastavit výrobu největší elektrické novinky společnosti, modelu ID.Buzz v hanoverském závodě. Tato překvapivá zpráva přichází teprve pár týdnů po zahájení výroby. Na vině je chyba v dodaných bateriích.
Místní zpravodaj informoval o tom, že společnost zaznamenala problém v kvalitě baterií odebíraných pro tento model. Podle reportáže se v paketech nachází defektní články i celé moduly. Z tohoto důvodu byl závod nucen sáhnout do výrobního procesu velkoprostorového modelu Volkswagen ID.Buzz.
Aktuální doba pozastavení výroby je ohlášena na jeden týden. Neoficiální zdroje tvrdí, že chyba se u baterií projevuje v nízkém dojezdu, a to především kvůli kolísajícímu napětí. Novinkou tohoto modelu totiž je to, že jako jediný model značky odebírá baterie od nového a dosud neuvedeného dodavatele. To sice není potěšující zpráva pro automobilku, majitelé a zájemci o jiné modely rodiny ID. se tak ale nemusí obávat o kvalitu baterií těchto vozů.
Čtěte také: Volkswagen bude chrlit jeden ID.Buzz za druhým. Cílem je až 130 tisíc vozů ročně
Po otestování na ID.Buzz se ale měly tyto nové baterie používat napříč celou platformou MEB. Takový plán nejspíš stále zůstane v platnosti, nyní se ale globální nasazení minimálně na nějakou dobu odloží. Naopak díky tomu, že i tento typ na modulární platformě stojí, neměl by pro výrobce být výraznější problém vyměnit vadné baterie za plně funkční a od ověřených dodavatelů.
Do současnosti bylo vyrobeno kolem 500 kusů nejnovějšího pokračovatele z rodu Bulli. K zákazníkům se vozy začnou dostávat až koncem roku, takže žádný klient nemůže být tímto nedostatkem reálně ovlivněn. Při této produkci by měl Volkswagen přijít na řešení velmi rychle a nemělo by to výrazně ovlivnit další výrobu. Pokud by se něco takového stalo při plně rozjeté výrobě, kterou chce automobilka navýšit až na 15 tisíc vozů jen do konce tohoto roku, jednalo by se mnohem větší problém. Ročně má z linek sjet až 130 tisíc kusů tohoto modelu.