Dámy a pánové, je to tady! Zvěsti o chystaném elektromobilu z dílny automobilky Rolls-Royce se konečně naplňují a my máme v rukou první oficiální potvrzení. Ředitel společnosti, Torsten Mueller-Oetvoes, se totiž rozpovídal pro naše zahraniční kolegy a mimo jiné se zmínil o dlouho očekávaném projektu.
“Elektrifikace dává pro Rolls-Royce obrovský smysl – vysoký kroutící moment a ticho,” tvrdí v rozhovoru pro Automotive News. Zároveň jedním dechem dodává, že automobilka není známa pro hlasité motory a řvoucí výfuky, což je jedna z dalších výhod. Zákazníci tak nebudou něco takového na voze postrádat.
Nutno podotknout, že výrobce opravdu neplánuje pouze přetvořit svou spalovací verzi. Prý vznikne zcela nový model, který bude dedikován elektrické platformě. Další specifikace či fotky zatím nemáme, nicméně odhadujeme, že výkonem se elektromobil přiblíží spalovací verzi a v podlaze najdeme baterii o kapacitě do 120 kWh. Něco podobného pak plánuje koncern i pro BMW i7.
Spalovací verze má zpravidla obrovský motor V12, který si půjčuje od BMW. Tak třeba v Phantomu díky tomu dokáže doručit 563 koní s maximálním točivým momentem 900 Nm!
Tichý stín dost možná dostane kombinaci o něco silnějších elektromotorů, které zajistí ještě vyšší točivý moment. Taková kombinace nám dává pro Rolls-Royce opravdový smysl!
Těšíte se na příchod takto luxusního elektromobilu? Najde si své kupce? Podělte se o názor v diskuzi!
Dámy a pánové, je to tady! Zvěsti o chystaném elektromobilu z dílny automobilky Rolls-Royce se konečně naplňují a my máme v rukou první oficiální potvrzení. Ředitel společnosti, Torsten Mueller-Oetvoes, se totiž rozpovídal pro naše zahraniční kolegy a mimo jiné se zmínil o dlouho očekávaném projektu.
“Elektrifikace dává pro Rolls-Royce obrovský smysl – vysoký kroutící moment a ticho,” tvrdí v rozhovoru pro Automotive News. Zároveň jedním dechem dodává, že automobilka není známa pro hlasité motory a řvoucí výfuky, což je jedna z dalších výhod. Zákazníci tak nebudou něco takového na voze postrádat.
Nutno podotknout, že výrobce opravdu neplánuje pouze přetvořit svou spalovací verzi. Prý vznikne zcela nový model, který bude dedikován elektrické platformě. Další specifikace či fotky zatím nemáme, nicméně odhadujeme, že výkonem se elektromobil přiblíží spalovací verzi a v podlaze najdeme baterii o kapacitě do 120 kWh. Něco podobného pak plánuje koncern i pro BMW i7.
Spalovací verze má zpravidla obrovský motor V12, který si půjčuje od BMW. Tak třeba v Phantomu díky tomu dokáže doručit 563 koní s maximálním točivým momentem 900 Nm!
Tichý stín dost možná dostane kombinaci o něco silnějších elektromotorů, které zajistí ještě vyšší točivý moment. Taková kombinace nám dává pro Rolls-Royce opravdový smysl!
Těšíte se na příchod takto luxusního elektromobilu? Najde si své kupce? Podělte se o názor v diskuzi!