Mohlo by jít i o elektromobil, říká šéf o novém Bugatti
Šéf francouzské prémiově zaměřené automobilky naznačuje, že i druhý model značky Bugatti by měl být něčím zcela mimořádným. A dokonce naznačuje, že by klidně mohlo jít i o elektromobil.
Tip: První „pořádné“ elektrické auto prý vyrobí až Ferrari
„Myslím, že máme příležitost vyrobit více než jen jedno auto,“ řekl Stephan Winkelmann, šéf značky. Podle něj se dočkáme novinky, který bude ctít tradiční hodnoty značky, jako je například velké zrychlení, ovšem chce, aby šlo o něco, co bude použitelné i pro běžný provoz.
„Klidně by mohlo jít i o elektromobil, který by jednoznačně musel být nejlepší svého druhu,“ dodal Winkelmann. A tím v přilévání oleje do ohně spekulací neskončil. „Je jasné, že když přemýšlíme o dalším modelu, hodně jsme debatovali o provedení karoserie. Zkoumali jsme každý detail a je tu jedna pro Bugatti opravdu zajímavá varianta, kterou dnes na trhu nenajdete.“
Takže co vlastně šéf Bugatti prozradil? Víceméně nic, pouze rozmíchal vlnu spekulací, které však ještě nějakou dobu nejspíše nebudou ničím podložené. Někteří například tvrdí, že by se mohlo jednat o velmi luxusní plně elektrické SUV se sportovním duchem a nějakou tedy v jistém směru neobvyklou konstrukcí, jiní pak říkají, že se žádného elektromobilu nedočkáme, protože automobilka zkrátka nemá technologie na to, aby se mohla poměřovat s těmi nejlepšími, ať už jde o Teslu nebo třeba Rimac.
Co jsme se ovšem dozvěděli, že by chystaná novinka mohla být o něco levnější než Chiron, ovšem i tak bude pořizovací cena startovat minimálně na jednom milionu eur, v přepočtu 25,7 milionů korun.
zdroj: motor1
Autor článku

Martin fandí technologiím napříč obory – od mobilních zařízení až po chytrá auta. Sleduje inovace, které mají smysl a zlepšují každodenní život. V článcích kombinuje nadhled, technický přehled a lehkou dávku humoru.
Martin fandí technologiím napříč obory – od mobilních zařízení až po chytrá auta. Sleduje inovace, které mají smysl a zlepšují každodenní život. V článcích kombinuje nadhled, technický přehled a lehkou dávku humoru.