Zcela nový plug-in hybrid Mini Cooper S E Countryman ALL4 si svou britskou premiéru odbyde na akci Goodwood Festival of Speed mezi 29. červnem a 2. červencem.
Novinku je na britském trhu možné předobjednávat již nyní, o tom českém zatím informace nemáme. Cena má začínat na 31 585 tisících librách (bezmála milionu korun).
První plug-in hybrid od společnosti Mini je vybaven inteligentním pohonem všech čtyř kol, který je inteligentní nejen proto, že dokáže rozpoznat povrch, po kterém právě jede, a přizpůsobit mu nastavení, ale i proto, že dokáže nakombinovat pohon dvěma různými technologiemi (viz níže).
Hybridní systém tvoří tříválcový (bohužel) benzínový motor s technologií MINI TwinPower Turbo a synchronní elektromotor. Jejich souhrnný výkon činí 165 kW/224 koní a auto tak z nuly na sto rozjedete za 6,8 vteřiny, což je na SUV této velikosti poměrně slušné.
Spalovací motor pohání přední kola skrze šestistupňovou převodovku Steptronic, ten elektrický pak má na starosti kola zadní. Při startu je aktivován pouze elektromotor, který už od počátku využívá maximální kroutivý moment. Spalovací jednotka pak naběhne v rychlostech vyšších než 50 mil za hodinu (81 km/h). Přepínač eDrive umožňuje preferenci elektromotoru i v rychlostech vyšších.
Zdroj: Electriccarsreport.com
Zcela nový plug-in hybrid Mini Cooper S E Countryman ALL4 si svou britskou premiéru odbyde na akci Goodwood Festival of Speed mezi 29. červnem a 2. červencem.
Novinku je na britském trhu možné předobjednávat již nyní, o tom českém zatím informace nemáme. Cena má začínat na 31 585 tisících librách (bezmála milionu korun).
První plug-in hybrid od společnosti Mini je vybaven inteligentním pohonem všech čtyř kol, který je inteligentní nejen proto, že dokáže rozpoznat povrch, po kterém právě jede, a přizpůsobit mu nastavení, ale i proto, že dokáže nakombinovat pohon dvěma různými technologiemi (viz níže).
Hybridní systém tvoří tříválcový (bohužel) benzínový motor s technologií MINI TwinPower Turbo a synchronní elektromotor. Jejich souhrnný výkon činí 165 kW/224 koní a auto tak z nuly na sto rozjedete za 6,8 vteřiny, což je na SUV této velikosti poměrně slušné.
Spalovací motor pohání přední kola skrze šestistupňovou převodovku Steptronic, ten elektrický pak má na starosti kola zadní. Při startu je aktivován pouze elektromotor, který už od počátku využívá maximální kroutivý moment. Spalovací jednotka pak naběhne v rychlostech vyšších než 50 mil za hodinu (81 km/h). Přepínač eDrive umožňuje preferenci elektromotoru i v rychlostech vyšších.
Zdroj: Electriccarsreport.com