Jelikož se pomaličku blíží doba elektromobilová, tak můžeme každým rokem pozorovat zvyšující se trend vyprodukovaných prototypů aut na baterek. Většinou se jedná o ambiciózní projekty s výhledem do sériové výroby, avšak to není případ tohoto elektrického Batmobilu. Jeho tvůrci mu dali jméno McMurtry Spierling a jde o brutální hračku na okruh, která řve jako samotný raketoplán.
Jde o velice malý elektromobil, do kterého se vejde pouze řidič. Jeho poměr výkonu k hmotnosti je šílených 0,74 kW/kg, protože dostal do vínku celokarbonové tělo, které se vším všudy váží do tuny. O výkon se pak stará sada elektromotorů o síle 1000 koní, přičemž celou tuhle srandu napájí baterie o kapacitě 60 kWh. Další detaily ohledně pohonu nejsou v tuto chvíli známy.
Čtěte také: Upravená Tesla Model S Plaid zajela na Pikes Peaku šílený čas, ostatní mohou závidět
Mezi největší zajímavosti pak patří zadní sada ventilátorů, která vozu dodává od 80 do 120 koní, a to v závislosti na rychlostním režimu. Při plném zatížení je výsledkem naprosto unikátní zvuk, který připomíná samotný raketoplán. Rozhodně se tak doporučujeme podívat na přiložené video, které natočili kolegové z portálu AutoTrader.
Líbí se Vám takové elektrické speciály nebo raději dáváte přednost klasickým elektromobilům? Podělte se o názor v diskuzi!
Jelikož se pomaličku blíží doba elektromobilová, tak můžeme každým rokem pozorovat zvyšující se trend vyprodukovaných prototypů aut na baterek. Většinou se jedná o ambiciózní projekty s výhledem do sériové výroby, avšak to není případ tohoto elektrického Batmobilu. Jeho tvůrci mu dali jméno McMurtry Spierling a jde o brutální hračku na okruh, která řve jako samotný raketoplán.
Jde o velice malý elektromobil, do kterého se vejde pouze řidič. Jeho poměr výkonu k hmotnosti je šílených 0,74 kW/kg, protože dostal do vínku celokarbonové tělo, které se vším všudy váží do tuny. O výkon se pak stará sada elektromotorů o síle 1000 koní, přičemž celou tuhle srandu napájí baterie o kapacitě 60 kWh. Další detaily ohledně pohonu nejsou v tuto chvíli známy.
Čtěte také: Upravená Tesla Model S Plaid zajela na Pikes Peaku šílený čas, ostatní mohou závidět
Mezi největší zajímavosti pak patří zadní sada ventilátorů, která vozu dodává od 80 do 120 koní, a to v závislosti na rychlostním režimu. Při plném zatížení je výsledkem naprosto unikátní zvuk, který připomíná samotný raketoplán. Rozhodně se tak doporučujeme podívat na přiložené video, které natočili kolegové z portálu AutoTrader.
Líbí se Vám takové elektrické speciály nebo raději dáváte přednost klasickým elektromobilům? Podělte se o názor v diskuzi!