Francouzská automobilka Renault transformovala svůj ikonický vůz Renault 17 z 70. let minulého století na moderní elektromobil, který vypadá naprosto skvěle. Vůz vypadá moderně a přitom si zachoval rysy své původní verze.
Renault se rozhodl uzavřít spolupráci se známým avantgardním francouzským designérem Ora Ito a modernizovat svůj populární vůz z 70. let Renault 17. Nová reinkarnace tohoto vozu se jmenuje R17 Electric Restomod a jedná se o moderní elektromobil se solidním dojezdem až 400 km.
Nový vůz je oproti původní verzi o něco širší a má mírně rozšířené podběhy kol. Přední a zadní světla jsou LED a napodobují design původního vozu, který měl dvojité kulaté světlomety. Větší a širší jsou také kola vozu.
Čtěte také: Německo nehází flintu do žita. Pro elektromobily chystá další podporu
Původní verze Renaultu 17 využívala 1,6litrový benzínový motor, který byl nahrazen moderním elektromotorem umístěným v zadní části vozu, jenž zajišťuje výkon 270 koní. Renault nespecifikoval, jak velkou baterii vůz má.
Uvnitř vozu se nachází čtyři samostatné displeje, které jsou umístěné za čtvercovým dvouramenným volantem napodobujícím analogové uspořádání původního vozu. K dispozici je také centrální obrazovka, která se nachází pod přístrojovou deskou a slouží k ovládání infotainmentu vozu.
Tento skvěle vypadající elektromobil bohužel nezamíří do masové výroby a nejspíše bude existovat pouze jeden kus, což je škoda. Zájemci by se určitě našli. Kdo ví, třeba se Renault rozhodne vyrobit pár limitovaných kusů za pořádný balík peněz.
Francouzská automobilka Renault transformovala svůj ikonický vůz Renault 17 z 70. let minulého století na moderní elektromobil, který vypadá naprosto skvěle. Vůz vypadá moderně a přitom si zachoval rysy své původní verze.
Renault se rozhodl uzavřít spolupráci se známým avantgardním francouzským designérem Ora Ito a modernizovat svůj populární vůz z 70. let Renault 17. Nová reinkarnace tohoto vozu se jmenuje R17 Electric Restomod a jedná se o moderní elektromobil se solidním dojezdem až 400 km.
Nový vůz je oproti původní verzi o něco širší a má mírně rozšířené podběhy kol. Přední a zadní světla jsou LED a napodobují design původního vozu, který měl dvojité kulaté světlomety. Větší a širší jsou také kola vozu.
Čtěte také: Německo nehází flintu do žita. Pro elektromobily chystá další podporu
Původní verze Renaultu 17 využívala 1,6litrový benzínový motor, který byl nahrazen moderním elektromotorem umístěným v zadní části vozu, jenž zajišťuje výkon 270 koní. Renault nespecifikoval, jak velkou baterii vůz má.
Uvnitř vozu se nachází čtyři samostatné displeje, které jsou umístěné za čtvercovým dvouramenným volantem napodobujícím analogové uspořádání původního vozu. K dispozici je také centrální obrazovka, která se nachází pod přístrojovou deskou a slouží k ovládání infotainmentu vozu.
Tento skvěle vypadající elektromobil bohužel nezamíří do masové výroby a nejspíše bude existovat pouze jeden kus, což je škoda. Zájemci by se určitě našli. Kdo ví, třeba se Renault rozhodne vyrobit pár limitovaných kusů za pořádný balík peněz.