Podívejte se, jak se dá s Teslou Model 3 Performance driftovat na sněhu

  • Sebastian Vittel usedl za volant elektromobilu Tesla Model 3 Performance
  • V Alpách si vyzkoušel driftování na sněhu
  • Byl to pro něj zážitek, řekl
Tesla Model 3 Performance, driftování na sněhu

Tesla Model 3 Performance, driftování na sněhu

Jeden z nejlepších amatérských jezdců na NS a majitel 2 našlapaných Porsche RS3 a RS2 Sebastian Vittel využil možnosti a na uzavřené silnici někde ve francouzských Alpách si vyzkoušel, jaké to je driftovat s Teslou na sněhu a náledí. Vše bylo samozřejmě předem domluvené, nicméně z videozáznamu je vidět, že to nebyla tak úplně sranda jako možná spíše adrenalin.

Elektromobil Tesla Model 3 Performance byl nastavený následovně: track mode V2 aktivován, autopilotní systémy vypnuty, pohon všech kol (rozložení výkonu 30 % přední a 70 % zadní), rekuperace maximální (100 %), trakční kontrola vypnuta (-10), chladicí systém kompresoru vypnutý.

Jezdec si pochvaloval jízdní vlastnosti Tesly, prý neuvěřitelné i s ohledem na hmotnost vozu. Díky maximální rekuperaci pak bylo snadné přejít do smyku, stejně jako kdyby používal ruční brzdu.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Podívejte se, jak se dá s Teslou Model 3 Performance driftovat na sněhu

  • Sebastian Vittel usedl za volant elektromobilu Tesla Model 3 Performance
  • V Alpách si vyzkoušel driftování na sněhu
  • Byl to pro něj zážitek, řekl
Tesla Model 3 Performance, driftování na sněhu

Tesla Model 3 Performance, driftování na sněhu

Jeden z nejlepších amatérských jezdců na NS a majitel 2 našlapaných Porsche RS3 a RS2 Sebastian Vittel využil možnosti a na uzavřené silnici někde ve francouzských Alpách si vyzkoušel, jaké to je driftovat s Teslou na sněhu a náledí. Vše bylo samozřejmě předem domluvené, nicméně z videozáznamu je vidět, že to nebyla tak úplně sranda jako možná spíše adrenalin.

Elektromobil Tesla Model 3 Performance byl nastavený následovně: track mode V2 aktivován, autopilotní systémy vypnuty, pohon všech kol (rozložení výkonu 30 % přední a 70 % zadní), rekuperace maximální (100 %), trakční kontrola vypnuta (-10), chladicí systém kompresoru vypnutý.

Jezdec si pochvaloval jízdní vlastnosti Tesly, prý neuvěřitelné i s ohledem na hmotnost vozu. Díky maximální rekuperaci pak bylo snadné přejít do smyku, stejně jako kdyby používal ruční brzdu.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."