Jaké automobilky mají nejspokojenější zákazníky? Budete překvapeni

AKTUÁLNĚ
Martin Skořepa
Řízení automobilu

Řízení automobilu | foto: Unsplash

Podle nejnovějšího průzkumu American Customer Satisfaction Index (ACSI), který probíhal ve Spojených státech mezi červencem 2022 a červnem 2023 s účastí téměř 9 tisíc respondentů, jsou nejspokojenější zákazníci automobilek Toyota, Tesla a Lexus.

Výsledky jsou rozděleny do dvou kategorií

Ve „velkoobjemovém“ segmentu jednoznačně zvítězily japonské automobilky, lídrem je Toyota s 85 %, dále Subaru (82 %), Honda  (81 %), Mazda (80 %). Naopak nejhorší výsledek zaznamenal Chrysler (71 %), nevedlo se ani značkám Nissan, Volkswagen, Jeep, či RAM.

V prémiovém segmentu jsou se shodným výsledkem 83 % vedoucí společnosti Lexus (meziročně o 1 procento horší výsledek) a Tesla (meziročně o 3 % lepší výsledek), následuje Cadillac (82 %), třetí skončily Audi, BMW a Mercedes-Benz (všechny tři firmy shodně 80 %).

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Jaké automobilky mají nejspokojenější zákazníky? Budete překvapeni

AKTUÁLNĚ
Martin Skořepa
Řízení automobilu

Řízení automobilu | foto: Unsplash

Podle nejnovějšího průzkumu American Customer Satisfaction Index (ACSI), který probíhal ve Spojených státech mezi červencem 2022 a červnem 2023 s účastí téměř 9 tisíc respondentů, jsou nejspokojenější zákazníci automobilek Toyota, Tesla a Lexus.

Výsledky jsou rozděleny do dvou kategorií

Ve „velkoobjemovém“ segmentu jednoznačně zvítězily japonské automobilky, lídrem je Toyota s 85 %, dále Subaru (82 %), Honda  (81 %), Mazda (80 %). Naopak nejhorší výsledek zaznamenal Chrysler (71 %), nevedlo se ani značkám Nissan, Volkswagen, Jeep, či RAM.

V prémiovém segmentu jsou se shodným výsledkem 83 % vedoucí společnosti Lexus (meziročně o 1 procento horší výsledek) a Tesla (meziročně o 3 % lepší výsledek), následuje Cadillac (82 %), třetí skončily Audi, BMW a Mercedes-Benz (všechny tři firmy shodně 80 %).

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."