U nás se vyrábí jeden z nejlepších elektromobilů, které jsou v současné době k dostání. A Hyundai ho ještě o něco vylepšil – zvedl dojezd, a to ne zrovna o málo.
TIP: Test Hyundai Kona Electric: téměř dokonalý elektromobil
Abychom to celé upřesnili, tak vylepšený dojezd elektromobilu se týká jen verze s větší 64kWh baterií. Varianta s menším akumulátorem o kapacitě 39,2 kWh, která se vyrábí v Jižní Koreji, se zatím nárůstu dojezdu nedočkala.
A o kolik tedy dojezd Hyundai Kona Electric (2020) narostl? O zhruba 8 %, což není rozhodně málo. Rozdíl je 35 kilometrů (ze 449 na 484 kilometrů) a za tímto vylepšením nestojí žádná kouzla se softwarem. Namísto toho nastoupily pneumatiky se sníženým valivým odporem a blíže nespecifikované změny na karoserii vozu. Průměrná spotřeba dle normy WLTP se tak snížila z už tak solidní hodnoty 15,4 kWh/100 km na 14,7 kWh/100 km.
zdroj: electrive
U nás se vyrábí jeden z nejlepších elektromobilů, které jsou v současné době k dostání. A Hyundai ho ještě o něco vylepšil – zvedl dojezd, a to ne zrovna o málo.
TIP: Test Hyundai Kona Electric: téměř dokonalý elektromobil
Abychom to celé upřesnili, tak vylepšený dojezd elektromobilu se týká jen verze s větší 64kWh baterií. Varianta s menším akumulátorem o kapacitě 39,2 kWh, která se vyrábí v Jižní Koreji, se zatím nárůstu dojezdu nedočkala.
A o kolik tedy dojezd Hyundai Kona Electric (2020) narostl? O zhruba 8 %, což není rozhodně málo. Rozdíl je 35 kilometrů (ze 449 na 484 kilometrů) a za tímto vylepšením nestojí žádná kouzla se softwarem. Namísto toho nastoupily pneumatiky se sníženým valivým odporem a blíže nespecifikované změny na karoserii vozu. Průměrná spotřeba dle normy WLTP se tak snížila z už tak solidní hodnoty 15,4 kWh/100 km na 14,7 kWh/100 km.
zdroj: electrive