Nová Honda Civic je už k vidění na americkém trhu jako sedan, ale hatchback ukazuje, na co se můžeme v Evropě těšit na podzim, až se vůz začne prodávat.
Zdá se nám, že Honda Civic (2022) je oproti současnému modelu střízlivější a má čistější design. Přední část je shodná jako u sedanu a velké změny přicházejí až v zadních partiích ve stylu fastback. Výsledkem je mnohem větší otvor zavazadlového prostoru než u sedanu. Rozvor byl oproti předchozí generaci prodloužen o 35 mm.
Honda je také více rozkročená vzadu pro větší stabilitu v zatáčkách. Uvedení hybridního Civicu znamená, že evropská řada Hondy je v současnosti plně elektrifikovaná. Název e:HEV již známe z hybridních modelů Jazz, CR-V a HR-V, ale Civic bude pohánět nově vyvinutý 2litrový motor s Atkinsonovým cyklem. S lithium-iontovou baterií, tvořenou 72 články, poskytuje hnací ústrojí výkon 181 koní a točivý moment 315 Nm. Emise CO² by podle metodiky WLTP neměly přesáhnout hranici 110 g/km.
Čtěte také: Honda a Sony budou vyrábět elektromobily! První model uvidíme za tři roky
K dispozici budou čtyři jízdní režimy, Eco, Normal, Sport a Individual, které umožní přepínat mezi plně elektrickým, hybridním, nebo spalovacím režimem jízdy. V nejvyšší výbavě bude na palubě 10,2palcový LCD panel, zvukový systém Bose s 12 reproduktory a vůz bude kompatibilní s Apple CarPlay a Android Auto.
Nový bezpečnostní systém Sensing obsahuje přední širokoúhlou kameru, vylepšenou technologií rozpoznávání, asistenta pro udržení v jízdním pruhu, ovládání brzdění při nízké rychlosti a informace o mrtvém úhlu. Výroba nového modelu bude probíhat v Japonsku.
Nová Honda Civic je už k vidění na americkém trhu jako sedan, ale hatchback ukazuje, na co se můžeme v Evropě těšit na podzim, až se vůz začne prodávat.
Zdá se nám, že Honda Civic (2022) je oproti současnému modelu střízlivější a má čistější design. Přední část je shodná jako u sedanu a velké změny přicházejí až v zadních partiích ve stylu fastback. Výsledkem je mnohem větší otvor zavazadlového prostoru než u sedanu. Rozvor byl oproti předchozí generaci prodloužen o 35 mm.
Honda je také více rozkročená vzadu pro větší stabilitu v zatáčkách. Uvedení hybridního Civicu znamená, že evropská řada Hondy je v současnosti plně elektrifikovaná. Název e:HEV již známe z hybridních modelů Jazz, CR-V a HR-V, ale Civic bude pohánět nově vyvinutý 2litrový motor s Atkinsonovým cyklem. S lithium-iontovou baterií, tvořenou 72 články, poskytuje hnací ústrojí výkon 181 koní a točivý moment 315 Nm. Emise CO² by podle metodiky WLTP neměly přesáhnout hranici 110 g/km.
Čtěte také: Honda a Sony budou vyrábět elektromobily! První model uvidíme za tři roky
K dispozici budou čtyři jízdní režimy, Eco, Normal, Sport a Individual, které umožní přepínat mezi plně elektrickým, hybridním, nebo spalovacím režimem jízdy. V nejvyšší výbavě bude na palubě 10,2palcový LCD panel, zvukový systém Bose s 12 reproduktory a vůz bude kompatibilní s Apple CarPlay a Android Auto.
Nový bezpečnostní systém Sensing obsahuje přední širokoúhlou kameru, vylepšenou technologií rozpoznávání, asistenta pro udržení v jízdním pruhu, ovládání brzdění při nízké rychlosti a informace o mrtvém úhlu. Výroba nového modelu bude probíhat v Japonsku.