Ford si nechal patentovat unikátní způsob uložení baterie pro prodloužení dojezdu elektromobilu. Toto záložní úložiště má výrazně pomoci s překonáním obav z krátkého dojezdu. Ač jde o nezvyklé místo pro baterii, mnoha lidem bude dávat obrovský smysl.
Záložní set obsahuje trakční baterii, který si majitel na vůz namontuje v případě potřeby delšího dojezdu. S vozem se má spojit skrze standardní dobíjecí port. Z toho lze usoudit, že hlavní baterii nepůjde dobíjet za jízdy. To může být ovšem překážka, kterou by se časem dalo obejít jiným typem spojení. Mírně zklamaní ale budou řidiči, kteří pro své jízdy často používají střešní box na převoz věcí.
Pokud totiž použijete set z patentu, přijdete o možnost rozšířeného úložiště na střeše vašeho vozu. To totiž bude okupované podobným boxem obsahujícím baterii pro nejhorší případy. Pokud by chtěl Ford zvýšit praktičnost doplňku, mohl by přidat i úložný prostor. Může zde ale narazit na hmotnostní limity. Ač Ford před nedávnem spojil síly s Teslou na projektu zpřístupnění Superchargerů i svým zákazníkům.
Čtěte také: Ne dveře, ale pořádná vrata! Nejnovější patent Fordu si bere inspiraci u Tesly
To pro tradiční americkou automobilku znamená nasazení proprietárního napájecího konektoru Tesly do svých vozidel. Ve zmíněném patentu je nicméně zmíněný evropský standardní port CCS. To by mohlo naznačovat, že rozšiřující úložiště Ford plánuje používat napříč světovým trhem. V sázce také může být univerzální použití i pro cizí značky elektromobilů.
V textové části Ford dále popisuje, proč může být rozšiřující baterie nezbytností, zvláště v odlehlejších lokalitách s nedostatkem nabíjecí infrastruktury. Na digramech je vyobrazený vůz připomínající model Ford Bronco, který je proslulý svými offroadovými vlastnostmi. Právě v takovém prostředí by se baterie dala využít ve velmi častých případech. Bronco navíc zatím nemá svůj elektrický protějšek, patent tedy může naznačovat i další model z elektrické řady Fordu.
Ford si nechal patentovat unikátní způsob uložení baterie pro prodloužení dojezdu elektromobilu. Toto záložní úložiště má výrazně pomoci s překonáním obav z krátkého dojezdu. Ač jde o nezvyklé místo pro baterii, mnoha lidem bude dávat obrovský smysl.
Záložní set obsahuje trakční baterii, který si majitel na vůz namontuje v případě potřeby delšího dojezdu. S vozem se má spojit skrze standardní dobíjecí port. Z toho lze usoudit, že hlavní baterii nepůjde dobíjet za jízdy. To může být ovšem překážka, kterou by se časem dalo obejít jiným typem spojení. Mírně zklamaní ale budou řidiči, kteří pro své jízdy často používají střešní box na převoz věcí.
Pokud totiž použijete set z patentu, přijdete o možnost rozšířeného úložiště na střeše vašeho vozu. To totiž bude okupované podobným boxem obsahujícím baterii pro nejhorší případy. Pokud by chtěl Ford zvýšit praktičnost doplňku, mohl by přidat i úložný prostor. Může zde ale narazit na hmotnostní limity. Ač Ford před nedávnem spojil síly s Teslou na projektu zpřístupnění Superchargerů i svým zákazníkům.
Čtěte také: Ne dveře, ale pořádná vrata! Nejnovější patent Fordu si bere inspiraci u Tesly
To pro tradiční americkou automobilku znamená nasazení proprietárního napájecího konektoru Tesly do svých vozidel. Ve zmíněném patentu je nicméně zmíněný evropský standardní port CCS. To by mohlo naznačovat, že rozšiřující úložiště Ford plánuje používat napříč světovým trhem. V sázce také může být univerzální použití i pro cizí značky elektromobilů.
V textové části Ford dále popisuje, proč může být rozšiřující baterie nezbytností, zvláště v odlehlejších lokalitách s nedostatkem nabíjecí infrastruktury. Na digramech je vyobrazený vůz připomínající model Ford Bronco, který je proslulý svými offroadovými vlastnostmi. Právě v takovém prostředí by se baterie dala využít ve velmi častých případech. Bronco navíc zatím nemá svůj elektrický protějšek, patent tedy může naznačovat i další model z elektrické řady Fordu.