Letošní rok je již šestým v pořadí, ve kterém Tesla nabízí svůj nejmenší vůz s označením Model 3. Pro většinu automobilem je po takové době již čas na omlazení. A přesně do toho se před časem pustila i Tesla. Pokud sledujete dění okolo Tesly, pak jistě víte, že práce na faceliftované verzi se přezdívá Projekt Highland.
Tento týden byla na amerických silnicích k zahlédnutí maskovaná malá Tesla. Podle její velikosti lze skutečně usuzovat, že se jedná právě o zmíněný Model 3. Do kamufláže má zahalený přední i zadní nárazník. Vůz byl spatřen s manipulační registrační značkou automobilky. Podle jejího obsahu se jedná o stejný vůz, který fanoušci spatřili a vyfotili v prosinci v Santa Cruz.
Tesle se stále úspěšně daří držet v tajnosti, čeho konkrétně se bude omlazení týkat. Nejedná se o nic nezvyklého, výrobci se s takovými novinkami chtějí většinou ozvat až v momentě kompletního dokončení. Podle jedné nejmenované osoby ze společnosti by ale měli zájemci očekávat podobný proces jako u Modelu S.
Změny se tak především odehrají pod kapotou, dojít by mělo k omlazení digitálního infotainmentu, procesů výroby jednotlivých dílů a součástí. Možná by se dal očekávat upgrade bateriových modulů. K drobným úpravám vnějšího vzhledu ale zajisté také dojde.
Čtěte také: Tesla si polepšila v žebříčku nejhodnotnějších značek, patří už do top 10
Do výroby by se měl obnovený model dostat během třetího kvartálu letošního roku. Nejprve se bude vyrábět v čínské továrně, později se jeho výroba rozšíří i do Fremontu na severu Kalifornie. V továrnách již probíhají modernizace montážních linek. Více informací o Modelu 3 bychom se mohli dozvědět po investorské konferenci společnosti konající se prvního března.
S přibývajícím věkem se již Model 3 neprodává tak dobře, jako dříve. V absolutních číslech jej již předběhl mladší a větší sourozenec, Model Y. Po všech vozech Tesly je nyní obrovský zájem. Převažující podíl na tom má nedávné výrazné zlevnění pořizovacích cen. Cena za základní Model Y se tak přiblížila hranici jednoho milionu korun a většině konkurentů nedá spát.
Letošní rok je již šestým v pořadí, ve kterém Tesla nabízí svůj nejmenší vůz s označením Model 3. Pro většinu automobilem je po takové době již čas na omlazení. A přesně do toho se před časem pustila i Tesla. Pokud sledujete dění okolo Tesly, pak jistě víte, že práce na faceliftované verzi se přezdívá Projekt Highland.
Tento týden byla na amerických silnicích k zahlédnutí maskovaná malá Tesla. Podle její velikosti lze skutečně usuzovat, že se jedná právě o zmíněný Model 3. Do kamufláže má zahalený přední i zadní nárazník. Vůz byl spatřen s manipulační registrační značkou automobilky. Podle jejího obsahu se jedná o stejný vůz, který fanoušci spatřili a vyfotili v prosinci v Santa Cruz.
Tesle se stále úspěšně daří držet v tajnosti, čeho konkrétně se bude omlazení týkat. Nejedná se o nic nezvyklého, výrobci se s takovými novinkami chtějí většinou ozvat až v momentě kompletního dokončení. Podle jedné nejmenované osoby ze společnosti by ale měli zájemci očekávat podobný proces jako u Modelu S.
Změny se tak především odehrají pod kapotou, dojít by mělo k omlazení digitálního infotainmentu, procesů výroby jednotlivých dílů a součástí. Možná by se dal očekávat upgrade bateriových modulů. K drobným úpravám vnějšího vzhledu ale zajisté také dojde.
Čtěte také: Tesla si polepšila v žebříčku nejhodnotnějších značek, patří už do top 10
Do výroby by se měl obnovený model dostat během třetího kvartálu letošního roku. Nejprve se bude vyrábět v čínské továrně, později se jeho výroba rozšíří i do Fremontu na severu Kalifornie. V továrnách již probíhají modernizace montážních linek. Více informací o Modelu 3 bychom se mohli dozvědět po investorské konferenci společnosti konající se prvního března.
S přibývajícím věkem se již Model 3 neprodává tak dobře, jako dříve. V absolutních číslech jej již předběhl mladší a větší sourozenec, Model Y. Po všech vozech Tesly je nyní obrovský zájem. Převažující podíl na tom má nedávné výrazné zlevnění pořizovacích cen. Cena za základní Model Y se tak přiblížila hranici jednoho milionu korun a většině konkurentů nedá spát.