Elektrické skútry oblíbené značky mají problémy. Nefungují a téměř se rozpadají

  • Indický výrobce elektrických skútrů Ola Electric řeší velký problém
  • Noví majitelé si stěžují na závady, které se objevují ihned po nákupu
  • Zdá se, že nefunguje takřka vůbec nic
Elektrický skútr Ola Electric S1

Elektrický skútr Ola Electric S1. Takovou kvalitu zákazníci čekají | foto: Ola Electric

Nové elektrické skútry Ola S1 a Ola S1 Pro se po dlouhém čekání od svého uvedení na trh v polovině srpna začaly vydávat na silnice. Bohužel, skútry vykazují takové problémy, které jsou noví majitelé nuceni řešit na sociálních sítích.

Skútry Ola nefungují a skoro se rozpadají

Původně se očekávalo, že dodávky budou zahájeny v listopadu, ale vzhledem ke globálnímu nedostatku čipů musely být odsunuty. Na konci listopadu se začalo s testováním a firma uvedla, že přednost v dodávkách budou mít ti zákazníci, kteří uzavřeli předběžnou objednávku. V posledních dnech se elektrické skútry konečně začínají dostávat do svých nových domovů, ale vykazují takové problémy, že se jimi zaplňují internetová uživatelská fóra.

Největším problémem zřejmě bude, že elektrické skútry Ola S1 a Ola S1 Pro začala vyrábět firma s naprostým nedostatkem zkušenosti se stavbou elektrických vozidel. Zákazníci očekávají, že výrobky projdou před expedicí důkladnou výstupní kontrolou a teprve poté budou odeslány.

Jak se ale zdá, firma Ola Electric finální kontrolu buďto neprovádí vůbec, nebo k ní přistupuje velice laxně. Jinak by si noví majitelé nemuseli stěžovat na nesrovnalosti ve financích, špatnou kvalitu výrobků a také podprůměrný poprodejní servis.


Čtěte také: Elektroskútr Ola poblázní celý svět! Šokuje nízkou cenou a míří do prodeje


Realita je poněkud odlišná

Realita zpracování je poněkud odlišná | foto: Twitter

Tématem je špatná kvalita a nekvalitní servis

První uživatel, jehož jméno známe, se na Twitteru podělil s problémem, který se týká nesrovnalostí ve výši pojistného, které uhradil. Uvádí, že za pojištění zaplatil 7 471 rupií (zhruba 2 200 korun), ale oficiálně potvrzená cena je pouze 6 695 rupií (zhruba 1980 korun). Zákazník současně dodává, že kupující nemají možnost zvolit si pojišťovnu dle vlastního výběru.

Druhý majitel informuje o tom, že jeho nový skútr má špatně spasované díly, odřený lak a praskliny na mnoha místech. I když mu bylo přislíbeno, že chyby budou opraveny, nelíbí se mu, že místo nového vozidla bude mít doma repasovaný výrobek.

Poslední z diskutujících zveřejnil obrázky svého špičkového skútru Ola S1 s rozbitou registrační značkou a olejovými skvrnami na panelech kapotáže poté, co skútr navštívil dílnu. Výrobek totiž ihned po dodání vykazoval takové problémy, že musel být odtažen do servisu a z něho se vrátil v ještě horším stavu.

Na tachometru se objevilo nových 19 km, o kterých nebyl vykázán žádný pracovní zápis. Ola Electric nyní řeší náhradu za rozbitou tabulku registrační značky.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Elektrické skútry oblíbené značky mají problémy. Nefungují a téměř se rozpadají

  • Indický výrobce elektrických skútrů Ola Electric řeší velký problém
  • Noví majitelé si stěžují na závady, které se objevují ihned po nákupu
  • Zdá se, že nefunguje takřka vůbec nic
Elektrický skútr Ola Electric S1

Elektrický skútr Ola Electric S1. Takovou kvalitu zákazníci čekají | foto: Ola Electric

Nové elektrické skútry Ola S1 a Ola S1 Pro se po dlouhém čekání od svého uvedení na trh v polovině srpna začaly vydávat na silnice. Bohužel, skútry vykazují takové problémy, které jsou noví majitelé nuceni řešit na sociálních sítích.

Skútry Ola nefungují a skoro se rozpadají

Původně se očekávalo, že dodávky budou zahájeny v listopadu, ale vzhledem ke globálnímu nedostatku čipů musely být odsunuty. Na konci listopadu se začalo s testováním a firma uvedla, že přednost v dodávkách budou mít ti zákazníci, kteří uzavřeli předběžnou objednávku. V posledních dnech se elektrické skútry konečně začínají dostávat do svých nových domovů, ale vykazují takové problémy, že se jimi zaplňují internetová uživatelská fóra.

Největším problémem zřejmě bude, že elektrické skútry Ola S1 a Ola S1 Pro začala vyrábět firma s naprostým nedostatkem zkušenosti se stavbou elektrických vozidel. Zákazníci očekávají, že výrobky projdou před expedicí důkladnou výstupní kontrolou a teprve poté budou odeslány.

Jak se ale zdá, firma Ola Electric finální kontrolu buďto neprovádí vůbec, nebo k ní přistupuje velice laxně. Jinak by si noví majitelé nemuseli stěžovat na nesrovnalosti ve financích, špatnou kvalitu výrobků a také podprůměrný poprodejní servis.


Čtěte také: Elektroskútr Ola poblázní celý svět! Šokuje nízkou cenou a míří do prodeje


Realita je poněkud odlišná

Realita zpracování je poněkud odlišná | foto: Twitter

Tématem je špatná kvalita a nekvalitní servis

První uživatel, jehož jméno známe, se na Twitteru podělil s problémem, který se týká nesrovnalostí ve výši pojistného, které uhradil. Uvádí, že za pojištění zaplatil 7 471 rupií (zhruba 2 200 korun), ale oficiálně potvrzená cena je pouze 6 695 rupií (zhruba 1980 korun). Zákazník současně dodává, že kupující nemají možnost zvolit si pojišťovnu dle vlastního výběru.

Druhý majitel informuje o tom, že jeho nový skútr má špatně spasované díly, odřený lak a praskliny na mnoha místech. I když mu bylo přislíbeno, že chyby budou opraveny, nelíbí se mu, že místo nového vozidla bude mít doma repasovaný výrobek.

Poslední z diskutujících zveřejnil obrázky svého špičkového skútru Ola S1 s rozbitou registrační značkou a olejovými skvrnami na panelech kapotáže poté, co skútr navštívil dílnu. Výrobek totiž ihned po dodání vykazoval takové problémy, že musel být odtažen do servisu a z něho se vrátil v ještě horším stavu.

Na tachometru se objevilo nových 19 km, o kterých nebyl vykázán žádný pracovní zápis. Ola Electric nyní řeší náhradu za rozbitou tabulku registrační značky.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."