Pár lákavých snímků připravované třetí generace levného a populárního SUV Dacia Duster společnost ukázala veřejnosti již před měsícem. K tomu pravému odhalení by ale mělo teprve dojít. I tak již máme možnost se na celkový vnější vzhled podívat díky uniklému promo videu. Model svými rysy naznačuje, jak bude vypadat jeho větší sourozenec, model Bigster.
Dacia Duster se těší velké oblibě. Vysloužil si jí nejen svojí přívětivou cenou, ale i překvapivě rozumnou výbavou. Na novinku na svém YouTube profilu upozornil člen Dacializate. Společnost do svého SUV opět vkládá velké ambice. Jeho proporce se opět minimálně opticky zvětšují a naznačují, jak by měl vypadat i nový vlajkový model značky. Na snímcích spatříme oplastovaný model se střešními ližinami a dvoubarevnými hliníkovími koly. Dle těchto prvků lze soudit, že je vyobrazený spíše model s vyšší výbavou.
Zadní dveře postrádají klasické kliky, místo toho jsou zapuštěné do zadní hrany skleněné výplně. Podle jednoho snímku z ukázek z útrob vozu je možné spatřit digitální budíky před řidičem. Vůz by měl dostat hybridní motorizaci shodnou s modelem Jogger. Hybrid 140 využívá k pohonu kombinaci benzínového motoru o objemu 1,6 litru a dvojice elektrických motorů. Systémově vůz poskytuje výkon 140 koní.
Čtěte také: Silné prohlášení. Dacia chce být poslední značkou, která vydrží u spalovacích motorů
Baterie pro elektrický pohon by měla mít u nového hybridního modelu Dacia Duster kapacitu 1,2 kWh. Nejde ovšem o potvrzené informace, spíše o pravděpodobnou možnost na základě existující nabídky. Vůz bude tak jako jeho sourozenci postaven na platformě skupiny CMF-B.
K dealerům by se měl nový Duster (2024) dostat počátkem následujícího roku. V nabídce bude bohužel chybět tradiční dieslová motorizace o objemu 1,5 litru. Benzínové agregáty doplní jednolitrový přeplňovaný tříválec a pravděpodobně i čtyřválcový turbobenzín 1,3l.
Dacia i její majitel Renault se zajisté těší na další úspěšnou vlnu prodejů. Především v Evropě jde totiž o velmi žádané malé SUV. Taktéž bude zajímavé sledovat, jaké motorizace budou volit ti zákazníci, kteří by v první řadě sáhli po klasickém dieselovém agregátu. Budou to právě oni, kteří vezmou zavděk verzi s novým hybridním pohonem?
Pár lákavých snímků připravované třetí generace levného a populárního SUV Dacia Duster společnost ukázala veřejnosti již před měsícem. K tomu pravému odhalení by ale mělo teprve dojít. I tak již máme možnost se na celkový vnější vzhled podívat díky uniklému promo videu. Model svými rysy naznačuje, jak bude vypadat jeho větší sourozenec, model Bigster.
Dacia Duster se těší velké oblibě. Vysloužil si jí nejen svojí přívětivou cenou, ale i překvapivě rozumnou výbavou. Na novinku na svém YouTube profilu upozornil člen Dacializate. Společnost do svého SUV opět vkládá velké ambice. Jeho proporce se opět minimálně opticky zvětšují a naznačují, jak by měl vypadat i nový vlajkový model značky. Na snímcích spatříme oplastovaný model se střešními ližinami a dvoubarevnými hliníkovími koly. Dle těchto prvků lze soudit, že je vyobrazený spíše model s vyšší výbavou.
Zadní dveře postrádají klasické kliky, místo toho jsou zapuštěné do zadní hrany skleněné výplně. Podle jednoho snímku z ukázek z útrob vozu je možné spatřit digitální budíky před řidičem. Vůz by měl dostat hybridní motorizaci shodnou s modelem Jogger. Hybrid 140 využívá k pohonu kombinaci benzínového motoru o objemu 1,6 litru a dvojice elektrických motorů. Systémově vůz poskytuje výkon 140 koní.
Čtěte také: Silné prohlášení. Dacia chce být poslední značkou, která vydrží u spalovacích motorů
Baterie pro elektrický pohon by měla mít u nového hybridního modelu Dacia Duster kapacitu 1,2 kWh. Nejde ovšem o potvrzené informace, spíše o pravděpodobnou možnost na základě existující nabídky. Vůz bude tak jako jeho sourozenci postaven na platformě skupiny CMF-B.
K dealerům by se měl nový Duster (2024) dostat počátkem následujícího roku. V nabídce bude bohužel chybět tradiční dieslová motorizace o objemu 1,5 litru. Benzínové agregáty doplní jednolitrový přeplňovaný tříválec a pravděpodobně i čtyřválcový turbobenzín 1,3l.
Dacia i její majitel Renault se zajisté těší na další úspěšnou vlnu prodejů. Především v Evropě jde totiž o velmi žádané malé SUV. Taktéž bude zajímavé sledovat, jaké motorizace budou volit ti zákazníci, kteří by v první řadě sáhli po klasickém dieselovém agregátu. Budou to právě oni, kteří vezmou zavděk verzi s novým hybridním pohonem?