V kanadském Torontu došlo nedávno k tragédii. Plně obsazená Tesla havarovala a poté začala hořet. Lidé, kteří v Tesle seděli, se nemohli dostat ven, protože nefungovalo otvírání dveří.
V Tesle jelo dokonce pět lidí. Po havárii však čtyři z nich zemřeli. Zachránila se jen jedna žena, kterou vytáhl z auta jiný muž. Ten před tím rozbil okno. Kvůli velmi hustému kouři si neuvědomil, že jsou ve vozidle ještě další cestující. Ti z žhavého pekla již nevyvázli.
Žena uvedla, že se snažila otevřít po nárazu dveře Tesly, což nešlo, neboť nefungovaly. Nejde o první nehodu tohoto druhu. Před pár měsíci uhořelo pět lidí ve Wisconsinu, když Tesla narazila do stromu a začala hořet. Ani oni se z auta nedostali. Během záplav v Torontu se dostal do podobné situace jiný řidič Tesly, který musel vypáčit okno, aby se ze zaplaveného vozidla dostal.
Jiná floridská rodina zažalovala Teslu kvůli dveřím, když tvrdila, že je vinna za smrt Omara Awana v roce 2019. Awan havaroval, svědci se snažili dostat Awana z auta, ale nemohli otevřít dveře. Podle lékařské zprávy Awan zemřel na popáleniny a vdechování toxických výparů, nikoli na následky nárazu.
Tesla podobné soudní spory vyhrává s tím, že jde o bezpečné auto. Navíc na straně řidiče i na zadním sedadle auta se nachází mechanická západka, která může ručně otevřít dveře. Každý majitel by měl o těchto západkách vědět. Podle amerického pojišťovacího institutu byly nároky ze zranění cestujících v elektromobilu o více než 40 % nižší než u identických modelů na benzín z let 2011–2019.
V kanadském Torontu došlo nedávno k tragédii. Plně obsazená Tesla havarovala a poté začala hořet. Lidé, kteří v Tesle seděli, se nemohli dostat ven, protože nefungovalo otvírání dveří.
V Tesle jelo dokonce pět lidí. Po havárii však čtyři z nich zemřeli. Zachránila se jen jedna žena, kterou vytáhl z auta jiný muž. Ten před tím rozbil okno. Kvůli velmi hustému kouři si neuvědomil, že jsou ve vozidle ještě další cestující. Ti z žhavého pekla již nevyvázli.
Žena uvedla, že se snažila otevřít po nárazu dveře Tesly, což nešlo, neboť nefungovaly. Nejde o první nehodu tohoto druhu. Před pár měsíci uhořelo pět lidí ve Wisconsinu, když Tesla narazila do stromu a začala hořet. Ani oni se z auta nedostali. Během záplav v Torontu se dostal do podobné situace jiný řidič Tesly, který musel vypáčit okno, aby se ze zaplaveného vozidla dostal.
Jiná floridská rodina zažalovala Teslu kvůli dveřím, když tvrdila, že je vinna za smrt Omara Awana v roce 2019. Awan havaroval, svědci se snažili dostat Awana z auta, ale nemohli otevřít dveře. Podle lékařské zprávy Awan zemřel na popáleniny a vdechování toxických výparů, nikoli na následky nárazu.
Tesla podobné soudní spory vyhrává s tím, že jde o bezpečné auto. Navíc na straně řidiče i na zadním sedadle auta se nachází mechanická západka, která může ručně otevřít dveře. Každý majitel by měl o těchto západkách vědět. Podle amerického pojišťovacího institutu byly nároky ze zranění cestujících v elektromobilu o více než 40 % nižší než u identických modelů na benzín z let 2011–2019.