Citroën představil (staro)nové logo. Na prvním voze ho uvidíme již brzy

  • Další automobilka ze skupiny Stellantis mění logo
  • Citroën se vrátil o 100 let nazpět a převzal zcela původní design
  • Spolu s tím odhalil také nové propagační materiály a podpis
Nové logo automobilky Citroën

Nové logo automobilky Citroën | foto: Citroën

Francouzská automobilka Citroën po šesti letech mění logo. Při snaze o jeho modernizaci se jeho tvůrci vrátili o sto let nazpět a svým způsobem převzali původní podobu dvou šípů ve vertikálním oválu. Prvního zhmotnění se dočká na konceptu rodinného elektromobilu, který nám zároveň přiblíží novou identitu společnosti. Jeho představení je plánováno na konec tohoto měsíce.

Citroën má nové logo, vrací se ke kořenům

V roce 1919 André Citroën poprvé použil logo dvou šípů uzavřených v oválu na počest úspěchu jeho prvního kovodělného podniku, který se zaměřoval na výrobu šípového ozubení. Během 103leté historie si logo pochopitelně prošlo mnoha změnami, avšak symbolu dvou šípů byl designéry pokaždé zachován.

No a nyní se automobilka vrací zpět ke kořenům – do vertikálního oválu vměstnala dvojici šípů tvarovaných stejně, jako v původní podobě. „Snažili jsme si ujasnit naše budoucí směřování a zdálo se nám logické, vrátit se graficky k prvnímu logu André Citroëna, které představovalo autentický příslib dostupné a inovativní mobility pro všechny. Postupný přechod k výraznějšímu a viditelnějšímu podpisu značky představuje významný, i když nenápadný, kdy preciznost technických účelných šípů konstatuje s vřelostí a téměř lidskou jemností oválu, který je obklopuje,“ řekl Alexandre Revert, Global Brand Designer.

Jak šel čas s logem automobilky Citroën

Jak šel čas s logem automobilky Citroën | foto: Citroën


Čtěte také: Driftování s elektromobilem? Renault R5 Turbo 3E je vysněným autem ze závodních her


Poprvé se představí ještě tento měsíc

S novým logem jde ruku v ruce také nová sada komunikačních materiálů. Můžeme se tak těšit na redesign webových stránek, interiéru showroomů, merchandising, dokumentace a mnoho dalšího. Automobilka začne rovněž používat nový podpis značky „Nothing moves us like Citroën”, kterým se bude v komunikačních materiálech prezentovat.

Dle dostupných informací nové logo poprvé uvidíme na konceptu rodinného elektromobilu, který by měl být představen do konce září. Následně se začne logo naplno používat přibližně v polovině příštího roku.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Citroën představil (staro)nové logo. Na prvním voze ho uvidíme již brzy

  • Další automobilka ze skupiny Stellantis mění logo
  • Citroën se vrátil o 100 let nazpět a převzal zcela původní design
  • Spolu s tím odhalil také nové propagační materiály a podpis
Nové logo automobilky Citroën

Nové logo automobilky Citroën | foto: Citroën

Francouzská automobilka Citroën po šesti letech mění logo. Při snaze o jeho modernizaci se jeho tvůrci vrátili o sto let nazpět a svým způsobem převzali původní podobu dvou šípů ve vertikálním oválu. Prvního zhmotnění se dočká na konceptu rodinného elektromobilu, který nám zároveň přiblíží novou identitu společnosti. Jeho představení je plánováno na konec tohoto měsíce.

Citroën má nové logo, vrací se ke kořenům

V roce 1919 André Citroën poprvé použil logo dvou šípů uzavřených v oválu na počest úspěchu jeho prvního kovodělného podniku, který se zaměřoval na výrobu šípového ozubení. Během 103leté historie si logo pochopitelně prošlo mnoha změnami, avšak symbolu dvou šípů byl designéry pokaždé zachován.

No a nyní se automobilka vrací zpět ke kořenům – do vertikálního oválu vměstnala dvojici šípů tvarovaných stejně, jako v původní podobě. „Snažili jsme si ujasnit naše budoucí směřování a zdálo se nám logické, vrátit se graficky k prvnímu logu André Citroëna, které představovalo autentický příslib dostupné a inovativní mobility pro všechny. Postupný přechod k výraznějšímu a viditelnějšímu podpisu značky představuje významný, i když nenápadný, kdy preciznost technických účelných šípů konstatuje s vřelostí a téměř lidskou jemností oválu, který je obklopuje,“ řekl Alexandre Revert, Global Brand Designer.

Jak šel čas s logem automobilky Citroën

Jak šel čas s logem automobilky Citroën | foto: Citroën


Čtěte také: Driftování s elektromobilem? Renault R5 Turbo 3E je vysněným autem ze závodních her


Poprvé se představí ještě tento měsíc

S novým logem jde ruku v ruce také nová sada komunikačních materiálů. Můžeme se tak těšit na redesign webových stránek, interiéru showroomů, merchandising, dokumentace a mnoho dalšího. Automobilka začne rovněž používat nový podpis značky „Nothing moves us like Citroën”, kterým se bude v komunikačních materiálech prezentovat.

Dle dostupných informací nové logo poprvé uvidíme na konceptu rodinného elektromobilu, který by měl být představen do konce září. Následně se začne logo naplno používat přibližně v polovině příštího roku.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."