Číňané vyrobili elektromobil s nejlepší aerodynamikou

Existuje několik možností, jak zvýšit dojezd elektromobilu. Snížit hmotnost, mít účinnější pohon a lepší aerodynamiku.

Elektromobil s nejlepší aerodynamikou pochází z Číny | foto: GAC

TIP: Aero Wheels prodlouží Modelu 3 dojezd až o 3 %

Snížit hmotnost se již daří díky bateriím. Společnost SVolt nabízí bezkobaltové Li-Ion baterie, čímž se hmotnost o pár kil sníží. Pohon je již velmi účinný, leč je ještě co zlepšovat. Aerodynamiku řeší snad každý výrobce. Zde se nejdále dostala (v elektromobilech) společnost Lightyear One s jejich elektromobilem. Ten má koeficient odporu pod 0,20. A aby se nezapomnělo na spalovací bratry, zde vede Volkswagen XL1 s koeficientem odporu 0,19 

Čínská společnost GAC Group však zvládla postavit prototyp vozu s koeficientem odporu pouhých 0,146. Odtud i jméno vozidla GAC ENO.146.

Elektromobil s dojezdem 1 000 km

GAC ENO.146 pojme šest lidí. Pokud máme uvažovat o vizualizaci, zdá se, že tito cestující cestují poměrně pohodlně s uspořádáním 2 + 1 + 2 + 1. Máme podezření, že GAC stvořilo toto vozidlo pouze pro světový rekord. Pokud by se však dostalo na sériovou produkci, rozhodně by se jednalo o slušné auto. 

Koncept elektromobilu GAC by mohl ujet 1 000 km při konstantní rychlosti 60 km/h. Ve skutečných jízdních podmínkách by vozidlo mohlo dosáhnout dojezdu 600 km. Bohužel se jedná o všechny technické informace poskytnuté společností GAC. Na následujícím videu se můžete na nové ENO.146 podívat trochu více.

zdroj: insideevs

Související

    0

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Číňané vyrobili elektromobil s nejlepší aerodynamikou

Existuje několik možností, jak zvýšit dojezd elektromobilu. Snížit hmotnost, mít účinnější pohon a lepší aerodynamiku.

Elektromobil s nejlepší aerodynamikou pochází z Číny | foto: GAC

TIP: Aero Wheels prodlouží Modelu 3 dojezd až o 3 %

Snížit hmotnost se již daří díky bateriím. Společnost SVolt nabízí bezkobaltové Li-Ion baterie, čímž se hmotnost o pár kil sníží. Pohon je již velmi účinný, leč je ještě co zlepšovat. Aerodynamiku řeší snad každý výrobce. Zde se nejdále dostala (v elektromobilech) společnost Lightyear One s jejich elektromobilem. Ten má koeficient odporu pod 0,20. A aby se nezapomnělo na spalovací bratry, zde vede Volkswagen XL1 s koeficientem odporu 0,19 

Čínská společnost GAC Group však zvládla postavit prototyp vozu s koeficientem odporu pouhých 0,146. Odtud i jméno vozidla GAC ENO.146.

Elektromobil s dojezdem 1 000 km

GAC ENO.146 pojme šest lidí. Pokud máme uvažovat o vizualizaci, zdá se, že tito cestující cestují poměrně pohodlně s uspořádáním 2 + 1 + 2 + 1. Máme podezření, že GAC stvořilo toto vozidlo pouze pro světový rekord. Pokud by se však dostalo na sériovou produkci, rozhodně by se jednalo o slušné auto. 

Koncept elektromobilu GAC by mohl ujet 1 000 km při konstantní rychlosti 60 km/h. Ve skutečných jízdních podmínkách by vozidlo mohlo dosáhnout dojezdu 600 km. Bohužel se jedná o všechny technické informace poskytnuté společností GAC. Na následujícím videu se můžete na nové ENO.146 podívat trochu více.

zdroj: insideevs

Související

    0

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."