Česká pošta oznámila veřejnosti nové výběrové řízení. Plánuje pořídit dohromady 250 elektromobilů. Jaká kritéria musí nová vozidla splňovat, aby vyhovovala požadavkům České pošty?
Česká pošta vyhlásila výběrové řízení na nákup celkem 250 elektromobilů. Zakázku společnost rozdělila na dvě části – 120 osobních elektromobilů a 30 nabíjecích stanic a 130 užitkových elektromobilů a 50 nabíjecích stanic. Nákup má České poště pomoci spolufinancovat Státní fond životního prostředí v rámci Národního programu Životní prostředí.
Zájemci mají čas odeslat své nabídky do 25. srpna. Elektromobily mají být použity v depech České pošty v Českých Budějovicích, Plzni, Ústí nad Labem, Pardubicích, Brně, Ostravě a Satalicích. První dodávka vozů by pak měla proběhnout do konce května příštího roku.
Čtěte také: Česká pošta znovu na pranýři! Elektrokola pro pošťáky nemají „dostatečnou“ nosnost
Podle zadávacího dokumentu České pošty musí mít osobní elektromobily minimální kapacitu baterie 60 kWh a poskytovat dojezd alespoň 350 kilometrů na jedno nabití. Nabíjecí konektor by pak měl být schopen nabíjet výkonem 100 kW. Jako minimální výkon motoru stanovila Česká pošta hodnotu 100 kW, zavazadlový prostor pak musí dosahovat objemu 350 litrů.
Pokud jde o specifikace užitkových elektromobilů, základem je, aby jejich hmotnost nepřesáhla 3,5 tuny. Baterie musí mít kapacitu 50 kWh a vyšší, dojezd pak musí dosahovat minimálně 200 kilometrů. Výkon motoru pak má činit alespoň 80 kW. No a přísné požadavky jsou i na objem zavazadlového prostoru. Ten musí totiž dosahovat minimálního objemu šest metrů krychlových.
Česká pošta oznámila veřejnosti nové výběrové řízení. Plánuje pořídit dohromady 250 elektromobilů. Jaká kritéria musí nová vozidla splňovat, aby vyhovovala požadavkům České pošty?
Česká pošta vyhlásila výběrové řízení na nákup celkem 250 elektromobilů. Zakázku společnost rozdělila na dvě části – 120 osobních elektromobilů a 30 nabíjecích stanic a 130 užitkových elektromobilů a 50 nabíjecích stanic. Nákup má České poště pomoci spolufinancovat Státní fond životního prostředí v rámci Národního programu Životní prostředí.
Zájemci mají čas odeslat své nabídky do 25. srpna. Elektromobily mají být použity v depech České pošty v Českých Budějovicích, Plzni, Ústí nad Labem, Pardubicích, Brně, Ostravě a Satalicích. První dodávka vozů by pak měla proběhnout do konce května příštího roku.
Čtěte také: Česká pošta znovu na pranýři! Elektrokola pro pošťáky nemají „dostatečnou“ nosnost
Podle zadávacího dokumentu České pošty musí mít osobní elektromobily minimální kapacitu baterie 60 kWh a poskytovat dojezd alespoň 350 kilometrů na jedno nabití. Nabíjecí konektor by pak měl být schopen nabíjet výkonem 100 kW. Jako minimální výkon motoru stanovila Česká pošta hodnotu 100 kW, zavazadlový prostor pak musí dosahovat objemu 350 litrů.
Pokud jde o specifikace užitkových elektromobilů, základem je, aby jejich hmotnost nepřesáhla 3,5 tuny. Baterie musí mít kapacitu 50 kWh a vyšší, dojezd pak musí dosahovat minimálně 200 kilometrů. Výkon motoru pak má činit alespoň 80 kW. No a přísné požadavky jsou i na objem zavazadlového prostoru. Ten musí totiž dosahovat minimálního objemu šest metrů krychlových.