Čínský výrobce BYD se podělil o své plány pro letošní a příští rok. Společnost měla původně v úmyslu dodat v letošním roce 4 miliony NEV (New Energy Vehicle) včetně plug-in hybridů a bateriových automobilů.
Po slabších lednových a únorových prodejích ale firma BYD upravila svá očekávání na 3,6 milionu kusů, což je stále o 20 % více, než se automobilce podařilo prodat v roce 2023. Velkou zásluhu na růstu by měly mít zámořské trhy, kde prodeje v loňském roce činily 242 765 vozidel, tedy přibližně 8 % z celkového objemu.
Letos automobilka věří v dosažení 500 000 prodejů a v roce 2025 předpokládá prodej jednoho milionu vozidel. Jinými slovy, čínský výrobce plánuje v letošním roce zvýšit svůj exportní podíl na 14 % v případě, kdy dosáhne na 3,6 milionu prodejů.
Čtěte také: BYD se do toho opřel! S novou vlnou zlevňování nemůže nikdo držet krok
Automobilka také potvrdila, že se v květnu chystá uvést na trh pátou generaci plug-in hybridní technologie Dual Mode. Ta slibuje dosažení průměrné spotřeby 2,9 l/100 km. Plně nabitá baterie a plná nádrž paliva by měla podle čínské normy CLTC umožnit vozidlu dojezd až 2 000 km.
Jakmile to dovolí výrobní kapacita, měla by se nová technologie rozšířit na celou řadu plug-in hybridních aut. Automobilka ale dle dostupných informací vyrábí na plný výkon a nestačí uspokojovat poptávku.
Čínský výrobce BYD se podělil o své plány pro letošní a příští rok. Společnost měla původně v úmyslu dodat v letošním roce 4 miliony NEV (New Energy Vehicle) včetně plug-in hybridů a bateriových automobilů.
Po slabších lednových a únorových prodejích ale firma BYD upravila svá očekávání na 3,6 milionu kusů, což je stále o 20 % více, než se automobilce podařilo prodat v roce 2023. Velkou zásluhu na růstu by měly mít zámořské trhy, kde prodeje v loňském roce činily 242 765 vozidel, tedy přibližně 8 % z celkového objemu.
Letos automobilka věří v dosažení 500 000 prodejů a v roce 2025 předpokládá prodej jednoho milionu vozidel. Jinými slovy, čínský výrobce plánuje v letošním roce zvýšit svůj exportní podíl na 14 % v případě, kdy dosáhne na 3,6 milionu prodejů.
Čtěte také: BYD se do toho opřel! S novou vlnou zlevňování nemůže nikdo držet krok
Automobilka také potvrdila, že se v květnu chystá uvést na trh pátou generaci plug-in hybridní technologie Dual Mode. Ta slibuje dosažení průměrné spotřeby 2,9 l/100 km. Plně nabitá baterie a plná nádrž paliva by měla podle čínské normy CLTC umožnit vozidlu dojezd až 2 000 km.
Jakmile to dovolí výrobní kapacita, měla by se nová technologie rozšířit na celou řadu plug-in hybridních aut. Automobilka ale dle dostupných informací vyrábí na plný výkon a nestačí uspokojovat poptávku.