Známý výrobce zbraní Kalašnikov se po dlouhých letech výroby zbraní ohlíží po nových trzích. Do hledáčku se dostala také výroba elektromobilů. Pokud si představujete agresivní vozidlo, napěchované střelnými zbraněmi, jste na omylu.
Patentové obrázky, nedávno zveřejněné v přístupné databázi ruského Federálního institutu duševního vlastnictví (FIPS), ukazují na možnou produkční verzi dvou městských elektrických miniaut – čtyřkolky a tříkolky. Kalašnikov poprvé předvedl svou čtyřkolku UV-4 již v roce 2018 jako prototyp na mezinárodním veletrhu ARMY. O rok později se objevila varianta Taxi. Ta v zásadě sdílí vlastnosti originálu, navíc má vylepšený systém klimatizace a topení.
Patentové obrázky nyní naznačují, že UV-4 se příliš nezměnilo, zachovává si původní zvláštní tvar čtyřkolky, vypadající podobně jako Renault Twizy, vojenský styl a kola mimo karosérii. Design vozidla je mírně řečeno zvláštní.
Od diskutabilní přední části, nezasahující přes celou šíři vozidla až po celkově agresivní styling. Pokud vůz sdílí stejné technické parametry, jako jeho předchůdci, měl by mít dojezd 150 km a maximální rychlost 80 km/h. Velikost baterie je zatím halena tajemstvím. Výkon vozu by měl dosahovat 67 koní.
Čtěte také: Daymak Spiritus je nejrychlejší tříkolka na světě, stovku zdolá pod 2 sekundy
Elektrická tříkolka je ještě menší. Zdá se, že se svým čtyřkolovým bratrem sdílí přední část, karosérie je mírně zaoblenější a nemá žádné dveře. Někdo by mohl mít pocit, že se jedná o couvající rikšu.
Do prostoru pro posádku se vejdou dva cestující a zřejmě také nějaká zavazadla. Výrobce se zatím oficiálně nevyjádřil k datu uvedení na trh, ale vzhledem k dlouhodobé práci na prototypech nemusí být oznámení o začátku výroby daleko.
Známý výrobce zbraní Kalašnikov se po dlouhých letech výroby zbraní ohlíží po nových trzích. Do hledáčku se dostala také výroba elektromobilů. Pokud si představujete agresivní vozidlo, napěchované střelnými zbraněmi, jste na omylu.
Patentové obrázky, nedávno zveřejněné v přístupné databázi ruského Federálního institutu duševního vlastnictví (FIPS), ukazují na možnou produkční verzi dvou městských elektrických miniaut – čtyřkolky a tříkolky. Kalašnikov poprvé předvedl svou čtyřkolku UV-4 již v roce 2018 jako prototyp na mezinárodním veletrhu ARMY. O rok později se objevila varianta Taxi. Ta v zásadě sdílí vlastnosti originálu, navíc má vylepšený systém klimatizace a topení.
Patentové obrázky nyní naznačují, že UV-4 se příliš nezměnilo, zachovává si původní zvláštní tvar čtyřkolky, vypadající podobně jako Renault Twizy, vojenský styl a kola mimo karosérii. Design vozidla je mírně řečeno zvláštní.
Od diskutabilní přední části, nezasahující přes celou šíři vozidla až po celkově agresivní styling. Pokud vůz sdílí stejné technické parametry, jako jeho předchůdci, měl by mít dojezd 150 km a maximální rychlost 80 km/h. Velikost baterie je zatím halena tajemstvím. Výkon vozu by měl dosahovat 67 koní.
Čtěte také: Daymak Spiritus je nejrychlejší tříkolka na světě, stovku zdolá pod 2 sekundy
Elektrická tříkolka je ještě menší. Zdá se, že se svým čtyřkolovým bratrem sdílí přední část, karosérie je mírně zaoblenější a nemá žádné dveře. Někdo by mohl mít pocit, že se jedná o couvající rikšu.
Do prostoru pro posádku se vejdou dva cestující a zřejmě také nějaká zavazadla. Výrobce se zatím oficiálně nevyjádřil k datu uvedení na trh, ale vzhledem k dlouhodobé práci na prototypech nemusí být oznámení o začátku výroby daleko.