Technické centrum Nardo, které automobilka Porsche vlastní v jižní Itálii, je známé zejména díky své kruhové vysokorychlostní testovací dráze dlouhé 12,6 km. Jak oznámila automobilka Porsche, testovací zařízení bude také místem vývoje softwaru, který je zaměřen na autonomní vozidla.
Automobilka říká, že se pro ní místo stane inovativní laboratoří vývoje nejmodernějších technologií, které bude možné testovat v reálném čase na testovací dráze Nardo. Nová divize firmy se zaměří na vývoj vysoce automatizovaných funkcí řízení, na komunikaci mezi vozidly, na komunikaci mezi vozidly a infrastrukturou a také na funkce týkající se konektivity. Krok přichází krátce poté, co byla v místě nainstalována síť 5G.
Technologie komunikace mezi vozidly a mezi vozidly a infrastrukturou budou důležitými nástroji umožňujícími výrobcům automobilů vyvíjet autonomní technologii. Tím, že vozidla komunikují mezi sebou i se silniční sítí, nemusí být závislá na tom, co vidí jejich senzory pouze v bezprostřední blízkosti. S tím je spojený potenciál učinit provoz autonomních vozidel bezpečnějším.
Čtěte také: Znáte hezčí elektrický hypersport? Porsche Mission X vypadá naprosto famózně
„Digitálně podporované funkce budou v budoucnosti automobilového průmyslu hrát klíčovou roli,“ řekl Antonio Gratis, výkonný ředitel NTC. „S naší novou softwarovou divizí můžeme vyvíjet a testovat tyto funkce přímo na místě.“ Jak uvádí server Carscoops, kancelář softwarové divize se bude nacházet v nedalekém Lecce, o kterém Porsche říká, že má velkou zásobu talentů.
Tento krok pomůže NTC usadit do integrovaného technologického centra, které je úzce propojeno s vývojovou a ověřovací sítí Porsche Engineering. „Jsme hrdí na to, že můžeme založit softwarovou divizi v této prestižní oblasti,“ řekl Gratis. S tímto regionem nás pojí hluboké vazby, známe místní lidi a jejich potenciál a jsme hrdí, že digitalizace automobilového průmyslu bude spojena i s tímto územím.
Technické centrum Nardo, které automobilka Porsche vlastní v jižní Itálii, je známé zejména díky své kruhové vysokorychlostní testovací dráze dlouhé 12,6 km. Jak oznámila automobilka Porsche, testovací zařízení bude také místem vývoje softwaru, který je zaměřen na autonomní vozidla.
Automobilka říká, že se pro ní místo stane inovativní laboratoří vývoje nejmodernějších technologií, které bude možné testovat v reálném čase na testovací dráze Nardo. Nová divize firmy se zaměří na vývoj vysoce automatizovaných funkcí řízení, na komunikaci mezi vozidly, na komunikaci mezi vozidly a infrastrukturou a také na funkce týkající se konektivity. Krok přichází krátce poté, co byla v místě nainstalována síť 5G.
Technologie komunikace mezi vozidly a mezi vozidly a infrastrukturou budou důležitými nástroji umožňujícími výrobcům automobilů vyvíjet autonomní technologii. Tím, že vozidla komunikují mezi sebou i se silniční sítí, nemusí být závislá na tom, co vidí jejich senzory pouze v bezprostřední blízkosti. S tím je spojený potenciál učinit provoz autonomních vozidel bezpečnějším.
Čtěte také: Znáte hezčí elektrický hypersport? Porsche Mission X vypadá naprosto famózně
„Digitálně podporované funkce budou v budoucnosti automobilového průmyslu hrát klíčovou roli,“ řekl Antonio Gratis, výkonný ředitel NTC. „S naší novou softwarovou divizí můžeme vyvíjet a testovat tyto funkce přímo na místě.“ Jak uvádí server Carscoops, kancelář softwarové divize se bude nacházet v nedalekém Lecce, o kterém Porsche říká, že má velkou zásobu talentů.
Tento krok pomůže NTC usadit do integrovaného technologického centra, které je úzce propojeno s vývojovou a ověřovací sítí Porsche Engineering. „Jsme hrdí na to, že můžeme založit softwarovou divizi v této prestižní oblasti,“ řekl Gratis. S tímto regionem nás pojí hluboké vazby, známe místní lidi a jejich potenciál a jsme hrdí, že digitalizace automobilového průmyslu bude spojena i s tímto územím.