Mnoho automobilek i nezávislých dealerství se pomalu přesouvá s prodejem nabízených vozů do internetového prostředí. Nejen, že tak velí dnešní doba, ale často menší zájem nutí přesunout své zájmy do virtuální podoby. V neposlední řadě jsou na vině i vyšší náklady spojené s provozem kamenných prodejen a showroomů. A právě poslední zmíněný důvod nutí Teslu zavřít první čínskou prodejnu.
Jedná se o ikonický showroom, který byl jako první otevřený na území čínského státu. Nachází se v obchodním centru Parkview Green v Pekingu. V tomto centru najdete pouze produkty zvučných jmen a vysoké kvality. Podle informací agentury Reuters a kontaktu uvnitř společnosti může za ukončení provozu showroomu trend snižování nákladů.
Místní fanoušci značky ale dlouho smutnit nebudou. Tesla se totiž rozhodla přesunout do menších a levnějších prostor v jiném obchodním centru Raffles City. Zde si automobilky vystačí i jen s jedním podlažím. Showroom zde Tesla provozovala od roku 2013. Po pěti letech přišla na řadu rekonstrukce, během které došlo i ke zvětšení plochy. Tato prodejní plocha se dala bez pochyby označit na prémiové umístění. Tesla v Číně provozuje na 200 podobných, leč skromnějších míst.
Čtěte také: Tesla začala prodávat vánoční svetr, okamžitě se po něm zaprášilo
Tah s přemístěním prodejny přichází velmi brzy po snížení cen Modelů 3 a Y. Otáčí tak dosud rostoucí trendy prodejních cen napříč celým segmentem. Tento krok navíc může naznačit příchod cenové války a dostupnosti elektrických aut, alespoň na místním trhu. Pomoci tomu mají i nově budovaná servisní střediska. Vize majitele společnosti totiž má značně zlepšit servisní dostupnost a aktuálně má Tesla vypsáno přes 300 nových míst právě mezi servisními techniky.
S 55 procenty podílu na trhu s elektromobily se Tesla v roce 2022 drží na nejvyšší příčce na místním čínském trhu. Mezitím ale konkurence ve spolupráci s hybridními modely meziročně vzrostla o 113 procent a chtějí Teslu dohnat. Zvyšující se prodejní trendy lze pozorovat i na jiných trzích, zde se Tesle také mimořádně daří, ale zatím na první místo pouze brousí své drápy. Velká diverzita a nabídka to americké společnosti dělají složitější.
Mnoho automobilek i nezávislých dealerství se pomalu přesouvá s prodejem nabízených vozů do internetového prostředí. Nejen, že tak velí dnešní doba, ale často menší zájem nutí přesunout své zájmy do virtuální podoby. V neposlední řadě jsou na vině i vyšší náklady spojené s provozem kamenných prodejen a showroomů. A právě poslední zmíněný důvod nutí Teslu zavřít první čínskou prodejnu.
Jedná se o ikonický showroom, který byl jako první otevřený na území čínského státu. Nachází se v obchodním centru Parkview Green v Pekingu. V tomto centru najdete pouze produkty zvučných jmen a vysoké kvality. Podle informací agentury Reuters a kontaktu uvnitř společnosti může za ukončení provozu showroomu trend snižování nákladů.
Místní fanoušci značky ale dlouho smutnit nebudou. Tesla se totiž rozhodla přesunout do menších a levnějších prostor v jiném obchodním centru Raffles City. Zde si automobilky vystačí i jen s jedním podlažím. Showroom zde Tesla provozovala od roku 2013. Po pěti letech přišla na řadu rekonstrukce, během které došlo i ke zvětšení plochy. Tato prodejní plocha se dala bez pochyby označit na prémiové umístění. Tesla v Číně provozuje na 200 podobných, leč skromnějších míst.
Čtěte také: Tesla začala prodávat vánoční svetr, okamžitě se po něm zaprášilo
Tah s přemístěním prodejny přichází velmi brzy po snížení cen Modelů 3 a Y. Otáčí tak dosud rostoucí trendy prodejních cen napříč celým segmentem. Tento krok navíc může naznačit příchod cenové války a dostupnosti elektrických aut, alespoň na místním trhu. Pomoci tomu mají i nově budovaná servisní střediska. Vize majitele společnosti totiž má značně zlepšit servisní dostupnost a aktuálně má Tesla vypsáno přes 300 nových míst právě mezi servisními techniky.
S 55 procenty podílu na trhu s elektromobily se Tesla v roce 2022 drží na nejvyšší příčce na místním čínském trhu. Mezitím ale konkurence ve spolupráci s hybridními modely meziročně vzrostla o 113 procent a chtějí Teslu dohnat. Zvyšující se prodejní trendy lze pozorovat i na jiných trzích, zde se Tesle také mimořádně daří, ale zatím na první místo pouze brousí své drápy. Velká diverzita a nabídka to americké společnosti dělají složitější.