Aprílový žert Volkswagenu se příliš nepovedl, vše prověřuje americká komise

Roman Macháč
  • Automobilka Volkswagen si pro nás tento rok připravila poněkud zvláštní aprílový žert
  • Ve snaze o pozornost přejmenovali značku na Voltswagen
  • Nyní vše vyšetřuje americký státní úřad
Logo Volkswagenu
Logo Volkswagenu

Mnozí z vás si jistě pamatují na kauzu Volkswagenu z tohoto roku. Automobilka se totiž rozhodla, že upozorní na svou elektrickou divizi a přejmenují značku na Voltswagen. Mělo to ovšem samozřejmě háček, a to ten, že šlo o pouhý aprílový žert. Jediný problém byl nicméně v tom, že 1. dubna bylo až za pár dní. Vzniklo tak logicky několik otazníků nad tím, zda je celá věc pravdivá nebo ne.

Volkswagen čelí vyšetřování

Krátce po odstartování kampaně v USA se strhla lavina, kterou Volkswagen nejspíš nečekal. Musel proto okamžitě jednat a vydat novou tiskovou zprávu, která vše objasňuje. V tu dobu už ovšem bylo pozdě, protože škoda byla napáchána.


Čtěte také: Test Volkswagen ID.4 – Elektrický mazlík je to nejlepší, co kdy z automobilky vyjelo!


Aprílové logo Voltswagenu
Aprílové logo Voltswagenu

Naši kolegové z německého deníku Der Spiegel nyní přicházejí se zajímavou informací. Vyšetřovatelé z Komise pro kontrolu cenných papírů totiž vyšetřují, zda se chvilkové přejmenování neprojevilo na cenách akcií. Taková manipulace s trhem je pochopitelně nepřijatelná, a tak nezbývá, než celou věc prošetřit. Bohužel zatím nemáme bližší informace.

Co si o celé akci myslíte vy? Šlo o perfektně promyšlenou kampaň? Podělte se o názor v diskuzi!


Autor článku

Roman Macháč - Redaktor

Roman se technologiím věnuje už přes 14 let. Píše o mobilech, umělé inteligenci i elektromobilech. Má za sebou tisíce článků, videí a statisíce sledujících na sociálních sítích.


Komentáře


Nejnovější články